206 Reacties

18 dagen geleden

Reactie op KB286

Hier was alles gelukkig goed, dus ga duimen dat jij morgen ook positief nie ...
Fijn dat alles goed was! Zou inderdaad heel fijn zijn!

18 dagen geleden

Ik heb hem morgen en ben er ineens enorm gestressed voor uit het niets, vandaag ben ik niet te genieten 🫣

18 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Ik heb hem morgen en ben er ineens enorm gestressed voor uit het niets, van ...
Herkenbaar, ik vond het ook spannend. Gelukkig is de kans heeel klein dat er nu opeens iets afwijkende wordt gezien. Hoe laat heb je hem?

18 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

Herkenbaar, ik vond het ook spannend. Gelukkig is de kans heeel klein dat e ...
Om 10.00 uur s'ochtends

17 dagen geleden

Reactie op KB286

Hier was alles gelukkig goed, dus ga duimen dat jij morgen ook positief nie ...
Gelukkig zag de gynaecoloog geen afwijkingen! Ze wisten dus donderdag niet of ze de hersenbalk goed konden zien. Maar vandaag kon de gynaecoloog alles gelukkig wel goed in beeld krijgen

17 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Om 10.00 uur s'ochtends
En hoe is het gegaan?

17 dagen geleden

Reactie op bobbie3000

En hoe is het gegaan?
Baby wilde niet meewerken, ze konden niet alles zien. 5 minuten gelopen en gesprongen, maar lag toen nog vervelender. Mogen morgenmiddag terugkomen 😂

17 dagen geleden

Wij mogen donderdagochtend! Heel veel zin in voor nu, spanning zal nog wel komen :)

17 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Baby wilde niet meewerken, ze konden niet alles zien. 5 minuten gelopen en ...
Ohnee. Stom is dat!

17 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Ohnee. Stom is dat!
Jaa we baalden echt, hopelijk morgen een betere kans! Het was iig duidelijk dat het een lange wordt (kon ook bijna niet anders haha) Ben nu 19+3 en de beenlengte zatl op 19+6, echoscopiste zei al dat dat waarschijnlijk wel meer zal worden🫣

17 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Jaa we baalden echt, hopelijk morgen een betere kans! Het was iig duidelijk ...
Haha lange Jan! Bij ons zei ze donderdag dat de buik wel wat groot was (niet zorgwekkend). Vandaag zei de gynaecoloog dat het sowieso wel een flinke is. Kan me haast niet voorstellen. Ze zei iets over zwangerschapsdiabetes, maar mijn eigen bloedwaardes zijn elke keer perfect. Dus denk dat hij gewoon op zijn vader lijkt :P

16 dagen geleden

Wij hebben morgen de 20 weken echo.. met 19w6d. Zoo spannend weer😊

16 dagen geleden

Wij zijn op de 20weken echo nog van geslacht veranderd.. hadden met 16wk al een geslachtsbepaling (ikwas toen 15+5 ofzo) en werden gefeliciteerd met een dochter. Ze heeft toen ook laten zien hoe en waar ze dat bekijken (iets met 3 streepjes en verder niets tussen de benen) hier ook leuk de afgedrukte foto’s van mee naar huis gekregen, mini genderreveal gedaan thuis. Daarna ook nog echo gehad en controles (want keer spoed wegens vallen enz) en werd er telkens gezegd “het gaat goed met de kleine meid”. Gisteren met 20wk beenlengte etc opmeten, van alles meten en bekijken, tot ze op een gegeven moment de echo stil hield en begon te hakkelen en te stamelen dat ze toch echt een piemel zag. Totaal in shock, nu maar de bonnetjes van alle spullen bij elkaar zoeken en de roze dingen weer terugbrengen 🙈

16 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Wij zijn op de 20weken echo nog van geslacht veranderd.. hadden met 16wk al ...
Ohnee!! Wat een ellende! Hoe zijn jullie daaronder? Erg teleurgesteld?

16 dagen geleden

Reactie op moronthefloor

Jaa we baalden echt, hopelijk morgen een betere kans! Het was iig duidelijk ...
Maken die 3 dagen een enorm verschil uit? Ben benieuwd hoe de mijne zal zijn vrijdag. Bij de 1e echo 3 dagen terug, 2e echo 6 dagen vooruit en 3e echo werd ze een goede 30 gram zwaarder geschat dan zou moeten met die termijn dus weer enkele dagen vooruit. Maar hier in de familie zijn we niet bepaald heel groot of dik 😅 aan de donors kant ook niet, heb zijn facebook gestalkt 🙈

16 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Maken die 3 dagen een enorm verschil uit? Ben benieuwd hoe de mijne zal zij ...
Ik vind het zo wisselend. Donderdag zei ze, beetje dik buikje maar is daar vast meer gegroeid blabla helemaal prima prima en de gynaecoloog gisteren zei.. ja hij is er overal wel buiten het gemiddelde. Maar de echte groei moet nog komen. Heb gezegd als ze graag wilde dat ik een diabetestest deed ik me daarvoor wel wilde opofferen ook al zijn mijn waardes super goed. Maar dat vond ze dan weer niet nodig.

16 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Ohnee!! Wat een ellende! Hoe zijn jullie daaronder? Erg teleurgesteld?
Mijn man echt enorm blij, die wilde ook wel graag een meisje, maar zag ook heel graag als eerste een zoon zodat er voor alle meiden daarna een grote broer was 😄 het was voor mij enorm schakelen en heb alles bij elkaar gehuild daar, maar ben nu wel omgeschakeld. Alleen gek gevoel dat ik al op de helft van mijn zwangerschap zit en voor m’n gevoel dus “overnieuw” moet beginnen, gezien we (los van spullen en haar kamertje enzo) ook al over naam en doopnamen etc uit waren.. maar ach dit komt ook wel weer goed 😅

16 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Wij zijn op de 20weken echo nog van geslacht veranderd.. hadden met 16wk al ...
Oh wauw hoe kunnen ze het zo fout hebben met 16 wkn? We hebben ook een geslachtsbepaling gedaan en hier ook een meisje. Maar nu twijfel ik of we te vroeg allerlei meisjesspullen hebben gekocht. Zou je je geslachtsbepaling foto willen delen om te vergelijken?

16 dagen geleden

Reactie op IreneEmma

Wij zijn op de 20weken echo nog van geslacht veranderd.. hadden met 16wk al ...
Whuuuuut 😂. Dat is echt supergek. En inderdaad even schakelen zeg!

16 dagen geleden

Reactie op Cupcake19

Gelukkig zag de gynaecoloog geen afwijkingen! Ze wisten dus donderdag niet ...
Ahh wat fijn dat je ook goed nieuws hebt!