Dag lieve mama’s
Ik heb gisteren de 20 weken echo gehad en ze kon al sommige metingen niet goed doen, omdat deze niet goed te zien waren. Ben nu 19+4
Aan het einde heeft ze tegen mij gezegd dat we nog een keer terug moeten komen, ook omdat de bovenbenen aan de korte kant waren. Dus moet nu volgende week donderdag naar het ziekenhuis.
Ik voel me nog steeds zo verdrietig en heb echt alleen maar gehuild sinds gisteren :(
Ben ook al medisch verklaard ivm hoge bloeddruk moet hiervoor ook al tabletten inslikken en daarbij ook nog bloedverdunners. Ga dus niet meer via de verloskundige maar via de gynaecoloog in het ziekenhuis. Hebben de hoge bloeddruk medicijnen invloed op de groei van de baby? De nipt test heb ik laten doen en deze kwam goed uit. De rest van de eerdere echo’s waren goed en had toen verder niks gehoord over de groei.. de 13 weken echo heb ik niet laten doen. Hebben meerdere mensen hier tijdens de echo iets gehoord over de groei en uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn?
Verder met werk doe ik nou aangepaste tijden. Doe nu 2 uurtjes per dag werken en vind dat al teveel. Probeerde afgelopen keer een uurtje erbij maar ben toen weer terug gegaan naar 2 uurtjes. Nu heb ik volgende een afspraak bij de bedrijfsarts. Ben daar ook nog zenuwachtig over, weet iemand hoe een gesprek bij de bedrijfsarts verloopt? Waar kan ik rekening mee houden met wat ik moet vertellen en wat ik aan kan geven. Dit is voor mij allemaal nieuw heb nooit eerder contact gehad met een bedrijfsarts.