10 Reacties

één maand geleden

Ja! Ik twijfelde om hier ook wat over te openen! Met de 20 weken echo een aantal dagen geleden indd hetzelfde te horen gekregen, gisteren al de afspraak gehad in het Radbout ziekenhuis bij de gynaecoloog, het kan zijn dat je lichaam die ader gewoon nooit aan gemaakt heeft, maar het kan ook met het hartje of de niertjes te maken hebben, dus die checken ze extra goed in het ziekenhuis, bij mij zag alles er perfect uit, dus geen redenen tot zorgen, de meeste kindjes worden gewoon perfect gezond geboren en dit komt meer voor als je denkt!! Succes mama

één maand geleden

Ik heb dit ook en inmiddels de echo's in het ziekenhuis gehad. Ik zeg echo's omdat ze bij de eerste keer het hartje niet goed in beeld kregen en vandaag dus nog een keer geweest. Hier was alles oké, hart en nieren zagen er goed uit. Krijg nu bij de verloskundige alleen nog wel groei echo's om de groei in de gaten te houden.

één maand geleden

Reactie op Demi Rokers

Ja! Ik twijfelde om hier ook wat over te openen! Met de 20 weken echo een ...
Dit wilde ik ook schrijven. Bij mijn zus werd dit ook vastgesteld en haar dochtertje werd helemaal gezond zonder groeiachterstand geboren.

25 dagen geleden

Vandaag echo gehad in het ziekenhuis en alles was goed, dus fijn! Extra groei echo's vond de gynaecoloog eigenlijk ook niet nodig 😅 wel gerustgesteld dus. Bedankt!

23 dagen geleden

Ik heb hetzelfde vandaag gehoord en moeten voor de uitgebreide onderzoek volgende week naar het ziekenhuis vind dit toch spannend

23 dagen geleden

Reactie op Cherreyy

Ik heb hetzelfde vandaag gehoord en moeten voor de uitgebreide onderzoek vo ...
Succes 🙌🏼 Meestal geen reden tot zorg, verder hopelijk wel een gezonde baby gezien?

23 dagen geleden

Hier ook een SUA zwangerschap. Toevallig ook in het Radboud geweest voor een extra echo. Een keer extra mogen kijken naar ons meisje :) Alles was goed. Protocol was 2 jaar geleden nog met extra greiecho's, maar dat is tegenwoordig ook niet meer. Dus verder als 'normaal'

22 dagen geleden

Ja gelukkig hartje en nieren zagen er goed uit zei ze maar toch ben ik niet gerustgesteld

22 dagen geleden

Ik heb dit de vorige keer gehad en ook veel onder controle geweest. Bij ons was het wel in combinatie met andere dingen helaas. Maar ik begreep toen al dat wanneer je alleen die SUA hebt, het vaker voorkomt en niks hoeft te betekenen.

13 dagen geleden

Hier gelukkig fijne echo alleen beentjed te kort p10