3 Reacties

één maand geleden

Ik snap dat je je werk niet wilt ‘teleurstellen’ maar je zorgt voor een kindje! Je moet echt op jezelf passen en je aanpassen als je er veel last van hebt! Stress en pijn hou je echt niet vol.. 💗

één maand geleden

Zwanger werken in de kinderopvang is gewoon zwaar. En dit wordt vaak alleen nog maar zwaarder kan ik je vertellen. In dit werkveld is ziekmelden altijd lastig, maar kies nu echt voor jezelf en je kindje. Altijd makkelijker om tegen een ander te zeggen natuurlijk. Maar wat zou jij tegen iemand anders zeggen in dezelfde situatie? 😉. Als tussenoplossing zou je nog kunnen zeggen dat je boventallig aanwezig bent wanneer dat voor jou goed voelt. Dan kan je alsnog dingen doen en is er een bekend gezicht aanwezig voor de kinderen, maar kan je ook thuis blijven of naar huis gaan wanneer het even niet meer gaat. Moet je dat ook wel echt doen natuurlijk 😊. Succes, ik ken je gevoel hoor!

één maand geleden

Ik werk ook in de kinderopvang en ik werk nu drie halve dagen normaal drie hele. Ik sta ook alleen bso en peuters nu. Misschien is dat bespreekbaar?