11 Reacties

één dag geleden

Het kan zijn dat de baby anders is gaan liggen. Ik voelde bij mij de baby gisteren draaien en nu zijn de schopjes ook wat zachter. Meer dorst en trek herken ik niet, alle je je daar echt zorgen om maakt kan je gewoon de verloskundige bellen. Hoofdpijn kan ook stress gerelateerd zijn?

één dag geleden

Reactie op Theldwyn

Het kan zijn dat de baby anders is gaan liggen. Ik voelde bij mij de baby g ...
Bedankt voor je reactie. VK gebeld maar die zegt dat het normaal is. Helaas we hebben genoeg verhalen gelezen om de VK niet helemaal te vertrouwen. Ze zegt dan dat we het hartje kunnen komen luisteren maar dat geeft geen geruststelling (het is onbetrouwbaar als het gaat om gezondheid).

één dag geleden

De baby heeft alle ruimte om te draaien. Kans is groot dat de baby nu dan met bijvoorbeeld handen/voeten naar binnen ligt waardoor je het minder voelt. En met 25 weken is dat echt nog niet gek! Ik kreeg als tip, mocht je blijven twijfelen ga even voor een uur op je linkerzij liggen! 😊

één dag geleden

Ik vind her altijd jammer dat VK’s bij alles maar zeggen dat het ‘normaal’ is.. ik heb dit zelf ook gehad, bij mij kwamen de sterkere schopjes snel terug, maar ik ben onder controle bij de gynaecoloog en sinds ik daar zit heb ik wel meer het id dat ze sneller echt kijken als je je zorgen maakt. Mijn placenta ligt voor dus op de echos is te zien dat ze heeeeel veel beweegt, lang niet alles voel juist ondat ze door een flink kussen heen moet trappen, de ene kant meer beweging als de andere. Wacht het af ik demk dat je meer niet kunt doen

één dag geleden

Reactie op EvaTess

Bedankt voor je reactie. VK gebeld maar die zegt dat het normaal is. Helaas ...
Wat verwacht je dan nog meer van de VK?

één dag geleden

Ik heb dit ook sinds een paar dagen.. voelde haar eerst echt heel veel en hard ook 😅 paar dagen geleden dacht ik haar te hebben voelen draaien, ook omdat er wat steekjes en pijntjes bij kwamen kijken.. soms denk ik wel is ze er nog wel? 😅 Maar geregeld voel ik wel kleine bewegingen, dus denk indd echt dat ze is gedraaid En dat zal bij jou ook wel zo zijn 💕

één dag geleden

Reactie op EvaTess

Klein beetje meer vertrouwen mag hoor 😘 wat je omschrijft is niet heel gek en als het hartje goed is doet de baby het prima daarbinnen. Ik heb de baby met die termijn ook minder gevoeld, toen zijn ze het hartje komen luisteren en bleek ze gedraaid te zijn. Intussen voel ik haar met 28 weken dag en nacht.

één dag geleden

Reactie op EvaTess

Genoeg verhalen specefiek over deze VK? Of alle VK’s in het algemeen? Als het specefiek om deze gaat zou ik je anders aanraden om over te stappen. Het is zó belangrijk om een goed en veilig gevoel bij je VK te hebben. Gaat het over het algemeen, onthoud dan dat zij gewoon hun werk doen en ontzettend veel ervaring hebben. Je leest vaak ook alleen de foute verhalen en de 1000000 goede lees je niets over wat het beeld kan vervormen.

één dag geleden

Reactie op Ikigai

Klein beetje meer vertrouwen mag hoor 😘 wat je omschrijft is niet heel gek ...
Dankjewel. Eerlijk gezegd zijn we extra alert door eerdere miskraam. Deze week heeft een vriendin ook een miskraam gehad 😢

één dag geleden

Reactie op EvaTess

Dankjewel. Eerlijk gezegd zijn we extra alert door eerdere miskraam. Deze w ...
Ah wat naar ook. Snap het wel hoor, ben nu ook zwanger na een miskraam. Verloskundigen gaan je niet zomaar afwijzen. Ga je langs om het hartje te luisteren of ben je al geweest?

één dag geleden

Heel herkenbaar.... Op de hoofdpijn na dan... En ook zoals ik in de reacties lees snap ik de alertheid ook als er zoveel miskramen zijn in je omgeving. Wij hebben zelf 3 miskramen gehad en nu spontaan zwanger van een tweeling dus zo enorm spannend. En ook zorgelijk als je de baby minder voelt. Toch hielp het mij heel erg om even beide hartjes te horen. Dat zegt idd niet alles over de rest van de gezondheid maar het kan je wel verder helpen. Heb je enige aanwijzingen dat er iets mis is met de gezondheid van jullie kindje? Zorgelijke echo's of iets? Is je vriendin al getest op zw diabetes? Daar kun je ook veel dorst van krijgen en hoofdpijn....