Hoihoi
Ik ben echt radeloos ik ben zo extreem moe! Als sinds dag een van de zwangerschap maar nu kom ik op een punt dat ik op het werk na 2,5 uur werken gewoon echt bijna in slaap val.
Ik ga op tijd naar bed eet gezond mijn hb is prima doe middag dutjes etc dus daar ligt het niet aan. Wel heb ik al 3 kinderen rond lopen thuis maar dit ervaar ik niet perse als iets extra vermoeiends.
Ik zit er aan te denken om toch maar te gaan stoppen met werken voor nu want dit is echt geen doen🥲
Meer mama’s die dit zo ervaren en eventueel tips hebben?
Ik ben erg blij dat ik momenteel niet werk. Ik ga samen met de jongste op bed als hij een dutje doet. Zo hou ik het vol. De dagen dat ik dat niet doe zijn Zwaar...
Hier komt het weer terug van weggeweest (week 17-25 ongeveer). Ben nu 27 weken en die mijn dagelijkse dutje alweer.
Je kunt ook alleen sochtends of juist savonds werken misschien? Of ziekmelden en lekker rusten tot je verlof.
Ook, ik ben ontzettend moe. Ik wil het een en ander doen, behalve dus mijn werk
Klusjes thuis gaat heel moeizaam, wel een tienerdochter, dus kook ik.
Daarna geen puf meer, dan voor de rest in bed te liggen, soms zitten (relaxen) om de volgende ochtend met weer weinig puf op te staan
Wel, voel ik duidelijk in mijn lichaam aan, hoe de baby groeit, beweegt en steeds meer ruimte inneemt😇
Ja hier ook eentje zwanger van de 4 de een job 28 uur en daarnaast een post punt aan de deur voor vinted pakketjes 🙃 mijn ogen vallen echt sinds deze week dicht na het werk en bij mij is alles ook in orde qwa waardes ☺️
Hier ook! Kom heel moeilijk de werkdag door, ik probeer nu of in de ochtend op te starten thuis of iets eerder naar huis te gaan zodat ik niet die de hele dag op kantoor zit, dat is voor mij al beter te doen
Ik ben ook kapot moe. Ik vroeg mijn leidinggevende of het okay is om om de dag thuis te werken. Ze gaf aan dat ze het verstandig vind om met de bedrijfsarts te schakelen. Zodat die een onafhankelijk advies kan geven . Ze is bang dat ik mezelf push en mezelf voorbij loop. Dus wel fijn dat het zo kan.