5 Reacties

10 dagen geleden

Ja heel herkenbaar! Dit is mijn 3e zwangerschap en ik heb er nu ook erg veel last van! Had ik bij de andere zwangerschappen niet! Komt omdat je banden al een keer zijn opgerekt en omdat je nu ook nog druk bent met je zoontje! Luister goed naar je lichaam en doe het rustiger aan! Dat is wat de verloskundige tegen mij zij! Ik ga ook kijken of ik minder lange dagen kan maken op het werk aangezien ik de hele dag loop en sta

10 dagen geleden

Ik heb precies hetzelfde inclusief de kuitkramp en de obstipatie. Maar mijn bekken doen veel meer pijn dan met de eerste. Met de eerste viel ik met 29 weken uit en nu ben ik bijna 23 weken en heb ik het gevoel dat de max wel is bereikt. Sowieso heb ik nu een kleine waar ik achteraan hobbel en is er minder rust plus hij slaapt nog steeds niet door dus het uitrusten is sowieso minder.

10 dagen geleden

Hier ook 2e zwangerschap en nu al harde buiken heb ik het idee. Soms ook al als ik sochtends op sta.

10 dagen geleden

Ja, heb ik ook! 22w van de tweede en veel meer harde buiken dan bij de eerste, mede omdat deze veeeel drukker is denk ik... T voelt toch als n geruststelling te lezen dat ik niet de enige ben.. :/