81 Reacties

één maand geleden

Ik 12 november met 25 weken, nu twijfel ik of ik niet te vroeg ben 😅

één maand geleden

Eind november met 29 weken. Partner en mama(oma) gaan mee 😍

één maand geleden

Jaa denk het wel, na 2 maandjes van de 20 weken echo zo ongeveer

één maand geleden

Ik ga met 28 weken ook, afspraak staat

één maand geleden

Wij gaan op 2 november voor een 3D/4D echo met 8K fotobewerking. Ik ben dan 26+2.

één maand geleden

Ik ga ook met 27 weken, op 5 november 😊 Bij mn zoontje ook gedaan bij dezelfde echoscopiste, zo leuk om te zien dat je echt al dingen herkent als "ooh hij heeft echt jouw neusje!" 🥰

één maand geleden

Volgende week vrijdag, dan 25 weken. Ivm placenta aan de voorkant werd gezegd dat iets eerder vaak een mooier beeld geeft omdat de baby nog meer kan bewegen. De echo doen we vooral voor onze moeders ( de oma' s) die gaan ook mee.

23 dagen geleden

Ik ga met 28 +5 met mijn partner

18 dagen geleden

Heel gek maar mijn VK doet dit standaard bij elke echo. Zo heb ik ook met 12W 20W een 3d echo gehad, vond met 20 weken al een erg mooi beeld. Met 12 trouwens ook, zag je echt een mini baby in z'n huisje liggen

18 dagen geleden

Wij hadden hem met 26e even gedaan maar de baby lag met haar handje voor haar gezicht, en we mogen nog een keer (gratis) terugkomen. Dus we gaan idd nog een keertje, met 27w2d. Ik zou zelf niet nog een keer zijn gegaan als ze het niet hadden aangeboden. Het is veel geld, en volgens mij heb je na een week of 30 al geen mooie beelden meer door vermindering van het vruchtwater. En om nou kort na elkaar twee keer een betaalde echo te laten doen (bij ons kost het 130€ ) vind ik een beetje teveel van het goede. Waarom zou jij nog een keer willen TS?

17 dagen geleden

Nee, wij doen het niet. Vind het altijd lijken alsof je baby in de vla ligt hahaha.

16 dagen geleden

Wij hebben vandaag een 3D echo gehad, heel leuk om te zien zo dat kleintje 🩵

16 dagen geleden

Reactie op Emmaa93

Wij hebben vandaag een 3D echo gehad, heel leuk om te zien zo dat kleintje ...
Wauw lekkere dikke lipjes 😍🥰

16 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Wauw lekkere dikke lipjes 😍🥰
Papa’s lippen 🥰

15 dagen geleden

26 weken vandaag en net 3D echo gehad. Foto's in dagboekje 😍

15 dagen geleden

ik heb mijn 3D echo ook als ik 27 weken en 4 dagen ben

15 dagen geleden

Wij hebben gisteren een 3D echo gehad. De kleine meid wilde alleen niet meewerken en lag helemaal dubbelgevouwen 😂 Binnenkort mogen we terug voor een nieuwe poging 🙈

15 dagen geleden

Reactie op Redhead1996

Wij hebben gisteren een 3D echo gehad. De kleine meid wilde alleen niet mee ...
Hahaha dit had ik bij de 3D echo's die de gynaecoloog maakte. Vandaag ook op het eind, gelukkig wilde ze eerst wel meewerken. Fijn dat je terug mag! Hoelang duurde jouw echo?

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Hahaha dit had ik bij de 3D echo's die de gynaecoloog maakte. Vandaag ook o ...
Haha, vond het ook wel weer heel leuk om te zien😂 Fijn dat ze bij jou eerst wel wilde meewerken! Mijne duurde 25 minuten☺️

14 dagen geleden

Wij hebben vorige week de 3D echo gehad van ons mannetje🩵