81 Reacties

15 dagen geleden

Vorige week maandag met 26weken een 3/4D echo gehad van ons mannetje 💙

15 dagen geleden

Ben zo benieuwd of onze baby's echt op de 3D echo zullen lijken.

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ben zo benieuwd of onze baby's echt op de 3D echo zullen lijken.
Ja ik ben ook echt benieuwd 🥰

15 dagen geleden

Reactie op Kel K

Ja ik ben ook echt benieuwd 🥰
Ik ook 😍 ik heb woensdag mn afspraak staan voor de 4d echo, ben dan 28 weken 🌺

15 dagen geleden

Reactie op Demi Rokers

Ik ook 😍 ik heb woensdag mn afspraak staan voor de 4d echo, ben dan 28 wek ...
Spannend 🥰

14 dagen geleden

Ik mag aankomende maandag een derde poging doen. 🥲 Onze kleine hobbit heeft geen zin om mee te werken.

14 dagen geleden

Reactie op Lotte9904

Ik mag aankomende maandag een derde poging doen. 🥲 Onze kleine hobbit hee ...
Ga voor je duimen Herken dit zo haha. Die van ons had er de eerste keer ook totaal geen zin in heb toen allemaal houdingen moeten aannemen maar niks hielp en na 3kwartier proberen mee gestopt. De 2 de keer is het gelukkig wel gelukt haha.

14 dagen geleden

Ik heb hem de 18e. Ben dan 29+1 🤞🏼

14 dagen geleden

Ik heb hem as dinsdag 12 november met 27+6 😍🩷 super benieuwd op wie ons meisje lijkt 🎀🥰 ik hoop stiekem op mij🤭! aangezien haar 2 broers super erg op mijn man lijken 🤪😂💙🩵

14 dagen geleden

Reactie op Jennifer17

Ik heb hem as dinsdag 12 november met 27+6 😍🩷 super benieuwd op wie ons m ...
Ik heb de mijne ook 12 november en ben dan ook precies 27+6 weken zwanger!😳 Wat toevallig hihii🥰🤗

12 dagen geleden

Ik heb hem aankomende maandag, ik ben dan 27.2🤭

12 dagen geleden

Ik heb hem op 24–11 als ik 28+6 ben. Zooo benieuwd!! En neem als verassing m’n moeder en schoonmoeder mee ☺️

10 dagen geleden

Hoi dames, Afgelopen week heb ik een 3D echo gehad, alleen een beetje met een “ontevreden” gevoel weggegaan. Baby lag dubbelgevouwen en tegen de placenta aangenesteld. Lopen, wiebelen, van houding veranderen hielp allemaal niet; meneer lag gewoon diep te slapen. Uiteindelijk was de echoscopiste blij dat ze tussen alles door af en toe wat kon zien en met wegpoetsen van weefsel enzo dan een (zoals ze zelf zei) redelijk beeld kreeg. Nu heb ik dus wat foto’s (die kwalitatief qua afdrukken ook niet scherp zijn helaas) en 20 minuten videobeeld (terwijl de afspraak eigenlijk 45 minuten zou moeten duren) bijna allemaal in 2D omdat ze zo moest zoeken naar een goeie hoek. Nu twijfel ik dus of ik het echo-bureau een berichtje wil sturen om het uit te leggen, of dat dit gewoon is wat het is en maar lekker moet blijven kijken naar de mooie foto’s van de 20 weken-echo… En dan helpen de hormonen natuurlijk ook niet mee! 😂

10 dagen geleden

Reactie op Emely92

Hoi dames, Afgelopen week heb ik een 3D echo gehad, alleen een beetje met ...
Vervelend ik ken het onze kleine man had er de 1ste keer ook geen zin in maar wij mochten een anderen dag kosteloos terug komen toevallig was dat dag later. Ik hoor steeds meer om me heen dat veel bedrijven om het zo even te noemen dit niet doen en dat het eigenlijk op eigen risico is of het wel of niet lukt. Als ik jou was zou ik gewoon een mailtje sturen nee heb je ja kan je krijgen denk ik dan. En ondanks je echo niet heel scherp is vind ik het wel een hele mooie foto hoor 🥰💙

10 dagen geleden

Reactie op Emely92

Hoi dames, Afgelopen week heb ik een 3D echo gehad, alleen een beetje met ...
Oh wat jammer dat het zo is gegaan! Hier lag ze eerst ook niet goed, haar neus tegen mijn buikwand gedrukt waardoor ze leek op voldemort 😅. Aan het eind lag ze weer niet goed meer, armen en voeten voor gezicht en erna zelf draaien waardoor we enkel nog een oor kregen haha. Toen is de echo ook gestopt. Helaas heb je geen controle over wat de baby doet en moet je dealen met wat je krijgt. Ik denk dat het normaal is dat alles in 2d gaat? Hier was het ook zo. Ze nam op in 2d als ze dacht iets interessant te zien en zette het toen om in 3d. Ik heb in totaal 5 minuten aan filmpjes (meer verspringende foto's). En een hele hoop foto's waarvan enkele heel mooi gelukt zijn gelukkig. Ze zijn ook niet heel scherp, maar toch wel beter dan de jouwe. Misschien is haar aparatuur niet zo goed? Hoeveel heb je betaald?

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh wat jammer dat het zo is gegaan! Hier lag ze eerst ook niet goed, haar n ...
Oh en wel echt een mooie baby zo te zien 😍

10 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Oh en wel echt een mooie baby zo te zien 😍
Och dank je wel 🥰 We hebben €120 betaald, maar hadden dus eigenlijk wel verwacht dat we daarvoor meer beeld (of dat nou 2/3 of 4D was) zouden zien dan de 20 minuten ipv drie kwartier. Desondanks is het natuurlijk heerlijk om naar je eigenwijze ventje te kijken, het voelt gewoon een beetje dubbel haha

10 dagen geleden

Reactie op Emely92

Och dank je wel 🥰 We hebben €120 betaald, maar hadden dus eigenlijk wel ...
Oh dat is wel veel geld, je bent wel de volledige 45 minuten gebleven of gaf ze eerder op? Hier betaalde ik afhankelijk van hoelang ik de echo wilde. Heb 85 euro betaald voor 30 minuten want had het zo ingepland, maar ze was zo vriendelijk de echo langer te laten duren toen baby goed kwam te liggen en we schattige beelden kregen (duimzuigen en "lachjes" 😍, ze zei dat ze zelf babyfever kreeg haha). Heb hierbij dan 5 minuten 3D beeld doorgemaild gekregen (de rest van de echo heeft ze niet opgenomen) en ben even gaan kijken 47 foto's waarvan 12 echt mooi zijn en 4 kreeg ik afgedrukt mee. Als ze de echo eerder heeft gestopt zou ik wel een mailtje sturen.

9 dagen geleden

Nadat wij gisteren onze normale (echo)afspraak hebben gehad en onze kleine er niet goed bij lag (dus geen foto's), hebben wij toch alsnog een 3D (HDLive) pretecho ingepland op 22-11 met 27+4 weken, bij zelfde praktijk van de 1e 💙. Nu hopen dat ie dan wel wil meewerken 😅 (bij de 1e pretecho, was het de enige keer dat het wel goed lukte, dus heb goede hoop! 🤭🙏)

9 dagen geleden

Vandaag met 28 weken precies de 3D/4D echo gedaan, zo verliefd op onze kleine meid 🥰