25 Reacties

3 maanden geleden

Ik! Ik moet donderdag weer, ben vorige week vrijdag geweest. Precies hetzelfde! Ze zag idd ook dat dikke slijm en verder weinig. Ik wacht het rustig af, misselijkheid word steeds een beetje meer en gisteren nog een test gedaan die was een stuk donkerder dan de 1e van vorige week

3 maanden geleden

Spannend! Ik moet vrijdag weer hopelijk horen we beide goed nieuws

3 maanden geleden

Dat zou helemaal super zijn, daar gaan we voor🍀💪🍀💪🍀💪 gezonde kindjes💗💙

3 maanden geleden

Indd. Laat je weten donderdag🥰🥰

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Ik! Ik moet donderdag weer, ben vorige week vrijdag geweest. Precies hetzel ...
Veel succes vandaag! Hoop dat je vandaag mooie nieuws krijgt☺️🌸🌸

2 maanden geleden

Ik ben net terug, het hartje klopt maar traag. Mijn verloskundige denk dat het goed bij het termijn zou kunnen passen omdat de vorige keer alleen het slijm te zien was en ik niet weet wanneer mijn laatste menstruatie was. Over 2 weken moet ik weer komen, ben benieuwd. Hopen op goede afloop 🍀🍀🍀

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad. Ben toen precies 7 dagen erna terug gegaan en toen was er een vruchtzak te zien. 2 weken na de vruchtzak weer een afspraak en toen was embryo te zien en was ik 7+4 weken

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Ik heb dit ook gehad. Ben toen precies 7 dagen erna terug gegaan en toen wa ...
Goed nieuws voor mij dit! Bijzonder dar je dan van een vruchtzakje naar 7+2 gaat in 2 weken. Super! Bij het vruchtzakje zag je dus ook geen hartslag?

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Goed nieuws voor mij dit! Bijzonder dar je dan van een vruchtzakje naar 7+ ...
Geen hartslag idd! Ik zal een foto uploaden van beide echo’s Dat zou dus betekenen dat ik bij de eerste echo (waarop je slleen vruchtzak ziet) rond de 5+4 zou moeten zijn of heel iets minder ver

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Geen hartslag idd! Ik zal een foto uploaden van beide echo’s Dat zou dus ...
Bedankt dar je je verhaal wilt delen. Fijn dat het goed is gegaan!!!! Ik vind t toch weer zenuwslopend die wacht tijd tot de volgende echo. 🍀 ik hoop op dezelfde uitkomt als jou natuurlijk!

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Ik ben net terug, het hartje klopt maar traag. Mijn verloskundige denk dat ...
Ah in iedergeval heb je gezien dat t hartje klopt! Hoop voor ons beide een goede afloop😊

2 maanden geleden

Succes morgen zzarr--!!!!❤️💗💙

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Succes morgen zzarr--!!!!❤️💗💙
Thankyou! Vind het zo spannend 🙊!

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Thankyou! Vind het zo spannend 🙊!
Dat is en blijft het ook tot dat je een gezond kindje in je armen hebt en daarna wordt t eigenlijk ook alleen maar weer spannender😂😂 nooit meer zonder zorgen 😂 lekker dramatisch sorry! Laat je het morgen weten? Ga voor je duimen 🍀🍀

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Dat is en blijft het ook tot dat je een gezond kindje in je armen hebt en d ...
Ja ik merk wel dat ik bij deze t zo spannend vind haha, bij mn eerste had ik t totaal niet 🫠! Ik laat je morgen weten!

2 maanden geleden

Heee hoe is het gegaan???💙❤️💗

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Heee hoe is het gegaan???💙❤️💗
Het ging goed @bananenvla! Ze zei dat het nu 5 weken is je zag mooi t vruchtzakje voor de termijn is die 👍.. ik heb over een week weer die was al tijdje gepland En jij? Wanneer moet jy weer

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Het ging goed @bananenvla! Ze zei dat het nu 5 weken is je zag mooi t vruch ...
Wat fijn dat het er goed uit zag!!! Ik ben mezelf he Le maal gek aan het maken dus ik heb net gebeld of ik niet eerder kan komen. Goddank hebben ze me d'r morgen tussen gedrukt. Loop alleen maar te piekeren, slecht slapen, onzekerheid. Helemaal ruk, klachten zijn enorm toegenomen, zit mezelf elke dag enorm in de weg en veel overgeven maar ik weet ook dat dit niets hoeft te betekenen. Morgen verlossende woord en hopelijk is die positief🍀🍀🍀🍀💪💪💪💪🔥🔥🔥🔥

2 maanden geleden

Reactie op Bananenvla

Wat fijn dat het er goed uit zag!!! Ik ben mezelf he Le maal gek aan het ma ...
Begrijp je helemaal! Ik heb volgende week maandag, en jeetje wat duurt t lang voor mijn gevoel ik kan echt niet wachten.. hoeveel weken denk je te zijn morgen?

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Begrijp je helemaal! Ik heb volgende week maandag, en jeetje wat duurt t la ...
Ohhh gedver dat duurt ook nog echt wel even. Hoe voel je je? Mijn vk zei vorige week dat ik rond de 5,2 was dus zal ik morgen 6,2 zijn... ik heb zelf eigenlijk geen idee , deze zwangerschap is een mooie verrassing voor ons. Hopen dat t hartje morgen mooi snel en sterk klopt❤️💙💗 en dat de tijd voor jou ook een beetje snel gaat..... 🍀🍀🍀🍀💪💪💪💪