10 Reacties

één maand geleden

Ik hoop dat het snel gebeurt 🙈 ben morgen 23 weken en zie helaas nog ‘niks’ behalve boven mn navel iets meer bolling 😂 dus hoop dat ik opeens net als jij een zichtbare buik krijg 😍

één maand geleden

Ik had ook het idee dat ik lekker van de één op de andere dag van 'gewoon dik geworden' naar 'vet hoogzwanger ' ging 😅. Ik heb geen schildklierklachten though, dus weet niet of het bij jou daar iets mee te maken kan hebben!

één maand geleden

Hoer ook hoor. Ik meet mezelf niet, maar die buik is er plots heep snel. Moet dringend een buikfoto gaan maken 😁 Doet ook wel pijn, voel me zo vol steeds en huid staat enorm strak dus hoop heel erg dat het wat trager gaat weer vanaf nu. Hier veel rugpijn erbij helaas.

één maand geleden

Ik meet niet, dus kan geen getallen noemen.. maar ik ben 1x per week op school. Dus kan aan de reacties van de medestudenten merken hoe of wat..2 weken geleden hadden ze discussie of ze het wel of niet duidelijk konden zien, vorige week wilde 1 klasgenoot een opmerking maken over dat ik wel was aangekomen, en realiseerde hij zich direct erna dat het waarschijnlijk voorsl een dikkere buik was, want zwanger. En vandaag komen ineens studenten naar me toe die ik het nog niet hem verteld, met ow wat zie ik nou wat leuk. (Blijkbaar duidelijk genoeg om niet meer vaag over te doen?) Wat ik zeg: zelf meet ik het niet oid, en besef ook niet hoe snel de tijd gaat. Maar aan de reacties om me heen kan ik merken dat ik groei😂😂 Ps.mijn opleiding is heel kleinschalig en heeft een veilige sfeer. Dus het is niet erg dat mensen hier opmerkingen over maken.

één maand geleden

Reactie op Ikigai

Hoer ook hoor. Ik meet mezelf niet, maar die buik is er plots heep snel. Mo ...
Ik smeer met arganolie, werkt wel goed vind ik. Heb ook veel last van rug, nek en bekken. Fysio helpt wel heel goed daarbij maar moet blijven rekken en strekken

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Ik hoop dat het snel gebeurt 🙈 ben morgen 23 weken en zie helaas nog ‘niks ...
Ik zou het niet erg vinden minder buik te hebben. Snap dat je het wilt zien maar heeft ook veel nadelen 😂

één maand geleden

Reactie op Thomas1989

Ik zou het niet erg vinden minder buik te hebben. Snap dat je het wilt zien ...
Ja dat kan ik ook wel begrijpen inderdaad, maar mis het nu gewoon een beetje om het echt te zien, voelt daardoor Soms nog steeds niet helemaal ‘echt’ ofzo 😅 Maar weet idd dat een dikkere zwangere buik ook nadelen heeft 😁

één maand geleden

Hai hai!! Hier ging het ook opeens heel hard na de 19/20 weken! Heb soms dagelijks het gevoel dat ik weer gegroeid ben!! Volgens mij is deze periode ook de spurt dus ik zou je geen zorgen maken!

één maand geleden

Reactie op RomyMM

Ik hoop dat het snel gebeurt 🙈 ben morgen 23 weken en zie helaas nog ‘niks ...
Geduld ❤️ wonderbaarlijk hoe vrouwen en hun buiken zo divers zijn! Misschien haal je ons wel in!

één maand geleden

Toen ik 17 weken was, had ik nog een mini buikje. Twee weken later popte hij opeens en leek ie wel 2 keer zo groot haha