12 Reacties

2 maanden geleden

Komt goed ❤️ vertrouw op je eigen lichaam.

2 maanden geleden

Ik heb dit vandaag toevallig heel erg dat ik erover na denk ik heb dan wel al gelukkig een mooie echo gehad maar vind t heel spannend en zenuwachtig nog steeds

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik heb dit vandaag toevallig heel erg dat ik erover na denk ik heb dan wel ...
Ahh super fijn dat je een goeie echo hebt mogen zien ik wens je een hele fijne zwangerschap ❤️

2 maanden geleden

Reactie op k266

Komt goed ❤️ vertrouw op je eigen lichaam.
❤️

2 maanden geleden

Reactie op tisha1234

Ahh super fijn dat je een goeie echo hebt mogen zien ik wens je een hele fi ...
Ik jou ook ❤️en ik hou me vast aan “ als je het iets voelt, dan zit het goed “ hoop dat jij er ook aan wat mag hebben

2 maanden geleden

Reactie op k266

Komt goed ❤️ vertrouw op je eigen lichaam.
❤️

2 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Ik jou ook ❤️en ik hou me vast aan “ als je het iets voelt, dan zit het goe ...
Wat bedoel je met iets voelen?

2 maanden geleden

Ik snap je heel goed, ik was ook heel angstig en het wachten duurt dan zo lang! Vandaag mijn eerste echo gehad met 7 weken en we hebben een sterk kloppend hartje gezien en zelfs gehoord ❤️ Probeer in gedachten te houden dat de kans dat het goed gaat een stuk groter is dan dat het mis gaat! 😊 Zoek afleiding en zoek vooral niet teveel klachten etc op op internet (dat zorgde bij mij voor toename van piekeren). Succes!

2 maanden geleden

Reactie op mimi57

Ik snap je heel goed, ik was ook heel angstig en het wachten duurt dan zo l ...
Super fijn dat je een mooie echo hebt mogen zien ❤️ ja het wachten duurt zo onwijs lang

2 maanden geleden

Ik herken dat ook heel erg ik ben nu 5weke en 6dagen en voel me erg onzeker ik mag 15 julie ego doen maar telkens als ik iets beetje ligt root ziet raak ik bang het is nog spannende dan een zwangerschap test doen ik ben al enorm lang bezig om zwanger the raken en nu ben ik zwanger wil je het ook vast houden ik vind fijn ik hier lees dat was je er aan kan doen maar je durf bijna niet naar de wc en mij buik is heel erg op gezet maar ze zege me darmen is Ik ben blij als ik een kloppend hartje ziet en hoop ik dan me kan ontspannen Wad fijn voor jullie dat het goed is mooi kloppend hartje heb gezien heel veel succes met jullie wonder blijf mooi

2 maanden geleden

Ik ben 9 weken en 5 dagen en heb volgende week m'n eerste echo. Ene moment heb ik er vertrouwen in en ander moment zweet ik peentjes dat het niet goed gaat. M'n angst komt voort uit een missed abortion met 7 weken 2 jaar geleden

2 maanden geleden

Ik word helemaal gek van jet wachten ben er ook se hele dag mee bezig