11 Reacties

4 maanden geleden

Wel of geen klachten hoeft niks te zeggen. Ik ben momenteel 4+1 en voel alleen moe en een beetje wee茂g. Maar dit verschilt per persoon.

4 maanden geleden

Ik geloof dat ik hier al 300 topics over voorbij heb zien komen 馃槄. Geniet ervan meid! Mijn eerste zwangerschap geen kwaaltjes aan de lucht te zien en ziet ernaar uit dat ik dat nu weer niet heb. Wel of geen kwaaltjes zeggen precies niks, behalve dat jij 茅茅n van de gelukkige bent 馃槈

4 maanden geleden

Reactie op Kimberley2802

Ik geloof dat ik hier al 300 topics over voorbij heb zien komen 馃槄. Geniet ...
Hahah o echt, sorry! Lief, dankjewel stelt me gerust

4 maanden geleden

Ik ben 8.2 weken en heb echt helemaal nergens last van. En zoals ik al vaker onder dit soort topics heb gezegd, zelfs met alle symptomen en klachten kun je een miskraam krijgen. Totaal niet leuk om te horen natuurlijk, maar dat maakt wel dat het zonde is om niet te genieten van je klachtvrije zwangerschap tot nu toe. Ik vond het zelf eerst ook mega spannend en raar dat ik letterlijk niks voelde, maar nu geniet ik er lekker van馃グ 1/4e van alle zwangeren vrouwen ervaart geen symptomen, behalve een groeiende buik xxx

4 maanden geleden

Toen ik in verwachting was van onze dochter voelde ik me niet anders dan normaal. Pas een paar weken later alleen wat vermoeider en ik voelde haar pas met 22 weken. Dus het zegt helemaal niks hoor

4 maanden geleden

Ik heb hier ook een topic van geopend馃 ik ben 4+6 en ervaar helemaal geen klachten.. alleen sinds vandaag lage rugpijn. Dit maakt mij ook erg onzeker. Hiervoor heb ik bloed geprikt. De uitslag geeft echt aan dat ik zwanger ben.. kan het gewoon niet geloven. Volgens mij hebben wij gewoon geluk馃き

4 maanden geleden

Reactie op NKunt

Ik heb hier ook een topic van geopend馃 ik ben 4+6 en ervaar helemaal geen ...
Awhh jaa! We hebben vast geluk, maar het kan natuurlijk altijd nog komen want we zijn nog vroeg. Ik weet ook zeker dat ik zwanger ben. Alleen het maakt me onzeker omdat ik nog geen echo gehad 馃檲

4 maanden geleden

Reactie op Sandraxxx

Awhh jaa! We hebben vast geluk, maar het kan natuurlijk altijd nog komen wa ...
Precies! Ik moet ook 2 weken wachten馃槵 wachten duurt altijd zo lang

4 maanden geleden

Reactie op Vlm

Toen ik in verwachting was van onze dochter voelde ik me niet anders dan no ...
Oke gelukkig! Dankje wel wel馃槉

4 maanden geleden

Reactie op NKunt

Precies! Ik moet ook 2 weken wachten馃槵 wachten duurt altijd zo lang
Jaa... volgens mij voor de eerste echo. Het is mijn 1ste zwangerschap en het stil houden of niks kopen is ook lastig馃槄 Stiekem al wat gekocht, maar ga er vanuit dat alles ook goed is.. maar idd duurt zo lang

4 maanden geleden

Reactie op LolavK0402

Ik ben 8.2 weken en heb echt helemaal nergens last van. En zoals ik al vake ...
Oo echt! Ja zal ik gaan doen. Dankjewel voor de geruststelling 馃槉