29 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op deniesvw

Bij alle 3 gehad, door een late innesteling! Bevruchting wist ik ook zeker… ...
Helaas had ik al een positieve op 11 dpo, dus een late innesteling kan het bij mij niet zijn 🥲

2 maanden geleden

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik een week achteruit gezet ten opzichte van mijn berekening (getemperatuurd en ovulatietesten). Uiteindelijk 2w te vroeg bevallen van een prachtig gezonde en volgroeide dochter. Die termijnen zijn een indicatie en zullen bij de volgende echo's nog hard schommelen

2 maanden geleden

Herkenbaar. Bij mijn eerste echo zou ik 7+3 moeten zijn, maar ik werd ingeschat op 6+3 en het hartje was zwak. Vanwege die combinatie gaven ze ook aan dat het 2 kanten op kon. Ik wist mijn ovulatiedag en alles precies, toch kan er een groeistop zijn. Een week later was de groei goed en het hartje ook. Ze verwachtte dat het hartje pas net was gaan kloppen bij de eerste echo waardoor het nog zo zwak was. Maandag hebben we weer een echo en toch blijft het spannend.. Ik snap je angst, maar hopelijk is het gewoon goed! Sterkte deze week..

2 maanden geleden

Ik heb dit bij mn eerste zwangerschap ook gehad! En man wat kon ik daar van huilen en in paniek raken zeg! Extra gesprek aangevraagd en het antwoord was vrij nuchter en simpel :D als het embryo nog zoooo klein is gebeurt t schijnbaar vaker dat de echoscopist de meting een mm te ver of te kort plaatst. Dat lijkt dan al snel een week te schelen! Bij de termijn 12 weken echo werd ik weer netjes geplaatst naar mijn oorspronkelijke datum 🙈 Ik vond t best logisch klinken! Hoop dat t je gerust stelt

2 maanden geleden

Voor degenen die hier ook om stressden, het kan dus best wel gebeuren rond week 7 dat ze je fout inschatten. Ik was vorige week woensdag op 6+4 gezet en vandaag op 8+0. Vruchtje was vorige keer waarschijnlijk niet goed genoeg te zien en nu wel met een kloppend hartje. Alles is gewoon prima dus.

2 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Voor degenen die hier ook om stressden, het kan dus best wel gebeuren rond ...
Wat een fijn nieuws! En wat een geruststelling, dat moet goed voelen 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Adriane

Wat een fijn nieuws! En wat een geruststelling, dat moet goed voelen 🤗
Jaa zeker, moest ook even een opgeluchte traantje wegpinken daar haha

2 maanden geleden

Reactie op AmeliaRome

Jaa zeker, moest ook even een opgeluchte traantje wegpinken daar haha
Heeeeeel herkenbaar! Blij voor je!