9 Reacties

4 maanden geleden

Goedemorgen, ten eerste beterschap! Verder zou ik me niet super veel zorgen maken, bij mijn 2 zoontjes ook continu aan het overgeven geweest en dit keer totaal niet misselijk tot nu toe, ik vind t juist prettig! Hopen dat je een goede echo krijgt vandaag:)

4 maanden geleden

Same here. Ik heb totaal geen symptomen en maak me wel een beetje zorgen. Ik heb morgen mijn eerste echo met 6+6. Succes vandaag 🤞🏻 Beterschap met de longontsteking, dat is ook niet niks.

4 maanden geleden

Ik ben ook niet misselijk. Heb eigenlijk nergens last van. Bij m'n eerste had ik dit ook niet, dus ik maak me.er niet druk om. Veel plezier bij je echo!

4 maanden geleden

Zelfde hier, zesde zwangerschap. Ben met de helft echt heel misselijk geweest en deze blijkbaar niet. Ben ik blij mee!

4 maanden geleden

Symptomen zeggen echt niks. Geniet van het niet misselijk zijn! Groetjes van een misselijke mama 🤢

4 maanden geleden

Hoe is het ondertussen?

4 maanden geleden

Reactie op imamommy

Hoe is het ondertussen?
De echo was helaas te vroeg voor een hartslag. Ze schat tussen de 5-6 weken over 2 weken opnieuw kijken

4 maanden geleden

Reactie op chelsey12

De echo was helaas te vroeg voor een hartslag. Ze schat tussen de 5-6 weken ...
Och, wat een lastige situatie 😔

4 maanden geleden

Op 3 dagen na in week 6 ben ik niet misselijk geweest. Wel moe (ook gestopt met koffie) en pijnlijke borsten maar verder geen symptomen tot nu toe en zit net in het 2e trimester. Ik duim voor je dat alles goed gaat