8 Reacties

vor 4 Monaten

Ik heb deze steken ook en had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Toen was alles in orde. Ik vroeg in dit forum aan iemand die een bbz had gehad of ze dit herkende maar ze zei dat ze dit niet had toen ze een bbz had, nu wel maar nu zit het wel op de juiste plaats. Ik denk dus dat het een normaal symptoom is en je je geen zorgen hoeft te maken. Hopelijk stelt dit je gerust.

vor 4 Monaten

Reactie op _1992_

Ik heb deze steken ook en had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Toen wa ...
Dankjewel voor je reactie! Ahaa dat stelt zeker wel gerust, ik dacht dat een Bbz sowieso gepaard gaat met steken en bloedverlies (al heb ik dat laatste ook niet) en bij mn vorige zwangerschap heb ik nooit steken gehad aan één kant naar de ene zwangerschap is de andere ook niet haha

vor 4 Monaten

Ik heb 2 dagen lang steken en een beurs gevoel gehad aan de rechterkant bij mijn eierstok Ik was toen wel net 4 weken Ik was echt heel erg bang ivm eerdere miskraam dus heb toen de vk gebeld. Zij zei als je een bbz hebt word de pijn met het uur erger. Dat had ik niet en de pijn is na 2 dagen weggegaan bij mij

vor 4 Monaten

Reactie op mama n

Ik heb 2 dagen lang steken en een beurs gevoel gehad aan de rechterkant bij ...
Ooh okee dit stelt gerust Dankjewel voor je reactie :)

vor 4 Monaten

Ik heb in april een bbz gehad en had helemaal geen pijn maar alleen dagelijks bruin bloedverlies (ik was 7+3). Ik heb regelmatig contact met een meisje die precies op hetzelfde moment dit heeft meegemaakt en zij had onwijs veel pijn (zij was 5 weken). Die pijn moet echt ondragelijk zijn. Ik wil er eigenlijk mee zeggen dat ieder verhaal bij een bbz ook weer anders is. Mocht je het niet vertrouwen kun je ten allertijden contact opnemen met je verloskundige.

vor 4 Monaten

Reactie op _1992_

Ik heb deze steken ook en had het bij mijn vorige zwangerschap ook. Toen wa ...
Hii, ik ben nu ook 7 weken heb juist meer last van me borsten en rug veel, nog geen misselijkheid gevoeld

vor 4 Monaten

Die krampen heb ik al weken aan de rechterkant van m’n buik maar dat is waarschijnlijk lucht in je darmen… Kan echt een stekende pijn zijn, no worries!

vor 4 Monaten

Ik heb in Januari een bbz gezet, en had ook geen klachten. 1 week na ons verlies kreeg ik erge buikpuin vooral onderin, bleek dat mijn eileider was gescheurd en er vocht zat ik mijn buikholte. Toen ben ik geopereerd. Maar daarvoor geen klachten dus. Je darmen rommelen ook veel door je hormonen, dat zou de stekende pijntjes ook kunnen veroorzaken