6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb dit ook gehad en 6 dagen terug gezet en het is helemaal goed gekomen. Heel veel succes!

2 maanden geleden

Reactie op Kim-regenboogbaby

Ik heb dit ook gehad en 6 dagen terug gezet en het is helemaal goed gekomen ...
Had jij er verder nog symptomen bij ?

2 maanden geleden

Ja ik had precies het zelfde deze week… en ik heb een positief verhaal.. zoals mijn berekening zou ik nu ook op 7,5 week zitten. We zijn zondag geweest en die man in het ziekenhuis zei ja nee ga maar uit van een miskraam want er zou allang wat zichtbaar moeten zijn balabala Toen 2 dagen later zijn geweest nog geen 48 uur later een klein kloppend hartje . Mijn verloskundige zei dat een groei of een proces soms stil kan staan en of dat sommige dingen anders opgang komen. Dus geef niet meteen op en wacht het echt even af. Succes 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Angela 💗

Ja ik had precies het zelfde deze week… en ik heb een positief verhaal.. zo ...
Bedankt voor je reactie ❣️

2 maanden geleden

Reactie op natfenna

Had jij er verder nog symptomen bij ?
Op dat moment had ik nog geen zwangerschaps symptomen die zijn afgelopen week pas gekomen en mn eerste zwangerschap heb ik op vermoeidheid vanaf week 8 en wat gespannen borsten af en toe helemaal geen symptomen gehad. Dus maak je daar niet druk over elk lichaam reageert anders! Gewoon afwachten en positief blijven ik weet hoe moeilijk het is ❤️

2 maanden geleden

Als je inseminatie 38 dagen geleden was klopt de 7 weken. Je moet namelijk altijd 2 weken bij je eisprong tellen. Ik vrees dat het er niet heel goed uitziet 😔