50 Reacties

2 maanden geleden

Ach wat sneu… lijkt me dat er met 7 weken wel wat te zien is, anders komt er niks meer. Maar ik heb daar natuurlijk geen verstand van. gekke andere vraag: ben je ook symptomen vrij? Of heb je wel andere symptomen?

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Ach wat sneu… lijkt me dat er met 7 weken wel wat te zien is, anders komt e ...
Ik heb wel gewoon symptomen, zoals pijnlijke borsten, bandenpijn af en toe ook misselijk..

2 maanden geleden

Ach jeejtje wat verdrietig! Was het advies afwachten of medicatie?

2 maanden geleden

Ik lees net op internet dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt.. en bij een volgende echo wel kloppend hartje zien. Het kan te maken hebben met dat je nog niet zo ver bent als jullie denken? Ik wil je geen moed geven hoor maar dit las ik net op internet. Ik hoop voor je dat het toch goed komt!! Ik zal voor je duimen!! Ik heb 10 juni eerste afspraak. Ik ervaar helemaal geen symptomen dus ik maak me erg zorgen:(

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Ik lees net op internet dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt.. en bij ...
Ik heb ook net wat gelezen zowel positieve en negatieve verhalen.. en ik zag ook indd dat dit kan voorkomen en later blijkt tog wel wat te zijn.. Misschien heb ik ergens tog wel een beeetje hoop hoewel ik van de ergste van uit ga😔

2 maanden geleden

Hi, Ik heb dit in februari gehad. Eerste echo met 6+3 weken waar ook alleen een vruchtzakje was te zien (wel wat bij het termijn pasten). Mijn arts was helemaal niet positief omdat er wel een vruchtje te zien zou moeten zijn. Ik mocht zo lang wachten als ik wilde omdat ik mij aan de positieve verhalen op internet vast klampte. Uiteindelijk een week later nogmaals een echo waar geen veranderingen op waren te zien. Vreselijke paar weken maar toen de miskraam eenmaal begon mbv medicatie was het wel een opluchting. Sterkte ermee!

2 maanden geleden

Trouwens dames ik heb net de gynaecoloog gesproken, En ze zei dat ik nu 6+3 moet zijn. Ze vroeg ook wat ik wou, ik zei ik wil nog even 2 weken wachten. Ze zei ook ik geef je helemaal gelijk, ik had het zelf ook gedaan denk ik om zeker te zijn ook zei ze dat het tog voorkomt dat er later tog nog wel wat in zit.. Dus ergens heb ik nog wel hoop😞

2 maanden geleden

Hey, ik weet natuurlijk niet waardoor je gynaecoloog denkt dat je perse al zo ver hoort te zijn.. maar ik heb dit zowel bij deze zwangerschap als de vorige gehad.. Beide ongeveer 1,5/2 weken teruggezet

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Hey, ik weet natuurlijk niet waardoor je gynaecoloog denkt dat je perse al ...
Dit is mijn vorige echo foto (2 weken verschil) 16.03 menstruatie 09.05 alleen vruchtzak te zien ( eerste echo) 24.05 embryo te zien (tweede echo)

2 maanden geleden

Reactie op cynthiaaaa

Dit is mijn vorige echo foto (2 weken verschil) 16.03 menstruatie 09.05 a ...
Laatste menstruatie was 17 mei, 2 weken geleden precies had ik een verdikte baarmoederslijmvlies, en week daarna vorige week vrijdag zei ze 5 weken toen zag je al gelijk t vruchtzakje na een week.. En vandaag hebben ze een inwendige echo gedaan en lang zitten zoeken maar zat niks in, wel was de vruchtzakje wat groter geworden volgens de echoscopist. Mag ik vragen hoever je bij de 1e en 2e foto was?

2 maanden geleden

Ik heb hier zelf geen ervaring mee, maar een goede vriendin wel. Bij de termijn zou je echt wel een embryo met hartslag moeten zien. Zij had allerlei symptomen, waaronder HG. Symptomen zeggen dus niks en ik ben bang voor je dat het echt niet goed ziet. Bij mijn vriendin kwam de miskraam vanzelf op gang met 9 weken zwangerschap. Heel veel sterkte.

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Trouwens dames ik heb net de gynaecoloog gesproken, En ze zei dat ik nu 6+3 ...
Ik lees nu deze reactie. In dit geval zou ik ook nog afwachten. Hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid. Spannend zeg. Ik hoop voor je dat het toch gewoon goed zit.

2 maanden geleden

Wat een ontzettend verdrietige situatie. Wij hebben dit ook al meegemaakt helaas😕 Bij de volgende echo zagen we wel iets in het bruchtzakje en kregen hoop. Maar alles was tegen beter weten in. En nu weet ik het verschil met een slechte echo zoals in Februari of de echo die we nu hadden. Met 6.3 een echo waarin we 2 duidelijke vruchtjes zagen met de ring en kloppende hartjes.... Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik weet hoe het is om hoop te hebben en dan alsnog een grote teleurstelling krijgen. Ik hoop dat het nog goed komt voor je🙏🏿 Sterkte🤍

2 maanden geleden

Dames ik ben voor zekerheid tog ergens anders een echo gaan laten doen.. Verloskunde die heeft gekeken was wel positief, ze zei dat het niet op een miskraam lijkt.. en af en toe zagen we ook iets te voorschijn komen.. ik laat hier even een foto zien kijken of jullie tog iets kunnen zien🥺?

2 maanden geleden

Foto2

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Dames ik ben voor zekerheid tog ergens anders een echo gaan laten doen.. V ...
De vruchtzak heeft een formaat van een 5+4 weken zwangerschap staat er, maar als 17 mei de eerste dag was van je laatste menstruatie, dan is dat toch te klein? Ik zie verder geen embryo op de foto, maar als de echoscopiste die wel zag en een positief oordeel had, dan denk ik dat dat meer zegt dan dat wij leken op een forum doen.

2 maanden geleden

De vruchtzak heeft een formaat van een 5+4 weken zwangerschap staat er, maa ...
Ik denk dat je niet echt goed hebt gelezen mn verhaal😊.

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Ik denk dat je niet echt goed hebt gelezen mn verhaal😊.
Hoe bedoel je? Er staat in je post dat je laatste menstruatie 17 mei was? En de 5+4 weken zwangerschap staat op je echo foto?

2 maanden geleden

Hoe bedoel je? Er staat in je post dat je laatste menstruatie 17 mei was? E ...
Op je echo foto staat "GA 5w4d".
Als 17 mei je laatste zwangerschap was en de verloskundige de zwangerschap nu op 5w4D heeft gemeten lijkt mij dat echt een te groot verschil. Maar goed je zal het moeten afwachten en hopen dat het toch gegroeid is de volgende keer!