50 Reacties

2 maanden geleden

Ach wat sneu… lijkt me dat er met 7 weken wel wat te zien is, anders komt er niks meer. Maar ik heb daar natuurlijk geen verstand van. gekke andere vraag: ben je ook symptomen vrij? Of heb je wel andere symptomen?

2 maanden geleden

Reactie op Greidanus1991

Ach wat sneu… lijkt me dat er met 7 weken wel wat te zien is, anders komt e ...
Ik heb wel gewoon symptomen, zoals pijnlijke borsten, bandenpijn af en toe ook misselijk..

2 maanden geleden

Ach jeejtje wat verdrietig! Was het advies afwachten of medicatie?

2 maanden geleden

Ik lees net op internet dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt.. en bij een volgende echo wel kloppend hartje zien. Het kan te maken hebben met dat je nog niet zo ver bent als jullie denken? Ik wil je geen moed geven hoor maar dit las ik net op internet. Ik hoop voor je dat het toch goed komt!! Ik zal voor je duimen!! Ik heb 10 juni eerste afspraak. Ik ervaar helemaal geen symptomen dus ik maak me erg zorgen:(

2 maanden geleden

Reactie op NKunt

Ik lees net op internet dat meerdere mensen dit hebben meegemaakt.. en bij ...
Ik heb ook net wat gelezen zowel positieve en negatieve verhalen.. en ik zag ook indd dat dit kan voorkomen en later blijkt tog wel wat te zijn.. Misschien heb ik ergens tog wel een beeetje hoop hoewel ik van de ergste van uit ga😔

2 maanden geleden

Hi, Ik heb dit in februari gehad. Eerste echo met 6+3 weken waar ook alleen een vruchtzakje was te zien (wel wat bij het termijn pasten). Mijn arts was helemaal niet positief omdat er wel een vruchtje te zien zou moeten zijn. Ik mocht zo lang wachten als ik wilde omdat ik mij aan de positieve verhalen op internet vast klampte. Uiteindelijk een week later nogmaals een echo waar geen veranderingen op waren te zien. Vreselijke paar weken maar toen de miskraam eenmaal begon mbv medicatie was het wel een opluchting. Sterkte ermee!

2 maanden geleden