50 Reacties

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Als 17 mei je laatste zwangerschap was en de verloskundige de zwangerschap ...
Laatste menstruatie ipv zwangerschap*

2 maanden geleden

Reactie op MamaMetBrandwonden

Wat een ontzettend verdrietige situatie. Wij hebben dit ook al meegemaakt ...
Even nieuwsgierig waar je het verschil in zag bij de echo s ?

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Even nieuwsgierig waar je het verschil in zag bij de echo s ?
Bij onze miskraam echo's zagen we alleen een soort vruchtje, geen zwangerschapsring of niks. Nu bij deze zwangerschap zagen we wel de ring met het vruchtje. Een duidelijk verschil van niet goed en wel goed.

2 maanden geleden

Mijn laatste menstruatie was 16 mei, dus 1 dag voor jouw laatste menstruatie, en ik heb vorige week een duidelijk zichtbare embryo met hartslag gehad. Toen was ik 6+4 weken zwanger. Het is heel logisch dat je hoopt dat dit goed uitpakt, maar ik zou jezelf ook voorbereiden op een slechte afloop. Dat je nu 5+4 weken bent klopt niet met 17 mei laatste menstruatie. Zou het nog even aankijken en dan een nieuwe echo inplannen, als er dan weer niks zichtbaar is dan weet je voor jezelf ook genoeg

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Laatste menstruatie was 17 mei, 2 weken geleden precies had ik een verdikte ...
Foto 1: 5+3 zo ongeveer Foto 2: 7+4 Ik hoop op goed nieuws voor je.. 🍀

2 maanden geleden

Ik moet woensdag zou dan 6.6 zijn

2 maanden geleden

Reactie op ❤️❤️❤️garnaaltje❤️❤️❤️

Als 17 mei je laatste zwangerschap was en de verloskundige de zwangerschap ...
Menstruatie bedoel je 😊

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Foto2
Ziet er niet goed uit☹️

2 maanden geleden

Reactie op bonnie1988

Menstruatie bedoel je 😊
Ze had zichzelf al gecorrigeerd in een een vervolg reactie. Best jammer dat je je reacties niet (binnen een bepaalde tijd) kan aanpassen in de app. Dat zou een handige feature zijn, meen ik.

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Ik heb ook net wat gelezen zowel positieve en negatieve verhalen.. en ik za ...
Hi meid! Ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw situatie zit en ik hoop natuurlijk op het beste voor je.. ik had bij de eerste echo verwacht al 7wk en een paar dagen te zijn, toen ik bij de verloskundige kwam was er echter alleen een vruchtzakje te zien en geen vruchtje. De verloskundige gaf toen aan het kan twee kanten op. Of je bent minder ver zwanger dan verwacht of het gaat mis. Twee hele spannende weken afgewacht en bleek ik toch dubbel en dik zwanger! Mijn ovulatie of innesteling is gewoon veel later geweest.. ik hoop voor jou op het zelfde geluk😘

2 maanden geleden

Reactie op Myrea04

Hi meid! Ik weet natuurlijk niet hoe het in jouw situatie zit en ik hoop na ...
Hi Myrea04, Bij mij denkt de ene verloskunde weer dat dat gewoon het geval is.. ze zei ook dit lijkt niet op een miskraam, en dat het gewoon een latere innesteling is geweest ergens hoop ik dat natuurlijk ook! En echoschopist zei weer dat het gewoon een miskraam wordt, volgens de berekening klopt het niet, maar mijn menstruatie is ook niet altijd pietje precies elk maand en ik ben de ene x dus mijn laatste menstruatie toen was ik week later geworden! Ik heb tot nu toe ook geen bloedverlies of wat dan ook al hoeft dat niks te zeggen.. We gaan het zien🌺🌺

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Hi Myrea04, Bij mij denkt de ene verloskunde weer dat dat gewoon het geval ...
Wat vervelend dat ze beiden wat anders aangeven! Die onzekerheid is enorm moeilijk! Al zeggen ze wel, geen bloed is goede moed. Ik hoop uiteraard dat dit bij jou ook het geval is. Hou je ons op de hoogte over het verdere verloop? Veel succes!

2 maanden geleden

Ik heb dit in december ook gehad en daar was het met 6 weken gestopt met groeien, duurde nog 3 weken voordat ik er achter kwam en toen met medicatie de miskraam opgewekt.

2 maanden geleden

Wanneer had je je eerste positieve zwangerschapstest?

2 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

Wanneer had je je eerste positieve zwangerschapstest?
17 juni was het heeel licht streepje, en digitaal had ik ook gelijk gedaan die gaf 1-2 weken aan

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

17 juni was het heeel licht streepje, en digitaal had ik ook gelijk gedaan ...
Als digitaal 1-2 weken aangaf was je toen dus maximaal 3 weken zwanger, als je telt tot nu zou je toch echt de 6 weken gepasseerd moeten zijn.. Ik zou uit gaan van het slechte nieuws dan kan het alleen maar meevallen als het straks toch anders blijkt te zijn. Ik wens jou heel veel geluk 🍀

2 maanden geleden

Reactie op lindaaaa25

Als digitaal 1-2 weken aangaf was je toen dus maximaal 3 weken zwanger, als ...
Minimaal 3 weken bedoel ik 🙃

2 maanden geleden

Reactie op zzarr-

Hi Myrea04, Bij mij denkt de ene verloskunde weer dat dat gewoon het geval ...
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar zelfs al zou je menstruatie (en dus ook je ovulatie een week later zijn), dan zou je nu alsnog ruim 6 weken zwanger zijn. Ook uitgaande van je eerste positieve test zou je nu ruim weken moeten zijn. Ook met die termijn zou je een embryo moeten zien in de vruchtzak. De wonderen zijn de wereld niet uit, maar het kan weken duren voor je lichaam een lege vruchtzak afstoot. Het is dan ook niet per se gek dat je nog geen tekenen van een miskraam ziet. Ik begrijp heel goed dat je wilt dat het goedkomt. Dat merk ik ook, omdat je eigenlijk alleen maar reageert op vragen of op reacties die een enigzins positieve uitkomst bieden. Ik hoop dat ook voor je. Ik wens je dat van harte toe. Alleen is de kans natuurlijk wel ontzettend klein.

2 maanden geleden

Ik bedoel dit echt niet lullig, maar zelfs al zou je menstruatie (en dus oo ...
Correctie: je zou nu ruim 6 weken zwanger moeten zijn.

2 maanden geleden

Ik bedoel dit echt niet lullig, maar zelfs al zou je menstruatie (en dus oo ...
Inderdaad 6 weken zelfs iets minder geschat 5+4 (ander plek waar ik echo heb laten doen) ik ben ook zeker op de “ergste” op voorbereid ben gelukkig wel wat dat betreft heel sterk in! Alleen zelfs met 6 weken heb je verhalen dat het nog veelste klein is en dat het gewoon af en toe word gemist op een echo. Je hebt zowel positieve en negatieve verhalen bij ieder is dat anders natuurlijk. De kans is 50/50 😉