13 Reacties

2 maanden geleden

Dat is wat ik ook dacht maar ik ben 7 weken

2 maanden geleden

Vandaag 7+1 wk en vandaag een echo gehad, ze zij dat ie nu 1 cm is

2 maanden geleden

Een halve centimeter is eerder 6 weken. Wanneer teste je positief?

2 maanden geleden

Hallo allemaal, hartje is gestopt met kloppen en de groei ook waarschijnlijk was het daarom ook kleiner.

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Hallo allemaal, hartje is gestopt met kloppen en de groei ook waarschijnlij ...
Dankje dat je de moeite nam nog iets te posten, heel veel sterkte❤️🕊

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Hallo allemaal, hartje is gestopt met kloppen en de groei ook waarschijnlij ...
Wat verdrietig, sterkte gewenst !

2 maanden geleden

Dankjewel allemaal, heel veel succes met de zwangerschappen💗💗🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op januarymommy

Hallo allemaal, hartje is gestopt met kloppen en de groei ook waarschijnlij ...
Heel veel sterkte 😘

2 maanden geleden

Heel veel sterkte ♥️. 1 juli heb ik hetzelfde gehad ik was 10+3 weken. Ik heb vandaag een miskraam gehad met het gebruik van medicatie. Wat mij heel erg helpt is de gedachte dat er bij een nipt ook uit was gekomen dat het niet levensvatbaar was. En dan hadden wij de keuze zelf moeten maken om het af te breken.

2 maanden geleden

Reactie op Terretje

Heel veel sterkte ♥️. 1 juli heb ik hetzelfde gehad ik was 10+3 weken. Ik h ...
Heel veel sterkte alsnog met het dragen ervan ik vind hoe jij dit relativeert heel mooi en die ga ik ondanks mijn angsten wel vasthouden want je gelijk. Ik feb zelf een miskraam gehad en de gynaecoloog zei eigenlijk moet je trots zijn dat je lichaam het afstoot en door heeft dat het niet levensvatbaar is ik vond dat lastig maar het komt nu heel anders binnen ondanks dat ik nu zwanger ben , dankjewel dat je dit deelt het geeft een stukje bewustwording weer. En hopelijk mag je zelf weer zwanger worden 😘

2 maanden geleden

Reactie op nice88

Heel veel sterkte alsnog met het dragen ervan ik vind hoe jij dit relativee ...
Dankjewel je berichtje doet mij ook goed ♥️. Het is een enorme rollercoaster waarvan niemand je het einde van de rit kan voorspellen. Die angsten horen daar helaas bij die ken ik maar al te goed. Wat fijn dat je weer opnieuw zwanger bent geworden gefeliciteerd!♥️. Wij geven de moed ook nog niet op. Wij zijn de vorige keer zwanger geraakt bij de eerste iui poging. Ik hou mij maar vast aan de gedachten dat het in ieder geval mogelijk is.

2 maanden geleden

Reactie op Terretje

Dankjewel je berichtje doet mij ook goed ♥️. Het is een enorme rollercoaste ...
Lief dat je terug reageert hoor want emoties lopen na dit zo van de ene naar de andere kant. Bij mij duurde het 4 maanden voor ik weer zwanger was en blijf ook wel bang voor dat ik hetzelfde weer mee moet maken maar vind het heel fijn dat we op dit forum met elkaar meeleven en elkaar tot steun zijn hecht ik veel waarde aan. Mocht je eens willen babbelen mag je mij altijd privé berichtje doen. Liefs 💋