6 Reacties

5 dagen geleden
Wat wil je dan? Je man buiten het huis houden 🙈
Ik zou hopen dat je kindje niet ziek wordt, maar verder gewoon "normaal" blijven doen. Hebben jij of je kindjes vaccinaties gekregen tijdens de zwangerschap/ na de geboorte? Dan zou ik zeker geen zorgen hebben om je man naar huis te laten komen.

5 dagen geleden
Als ouders ziek worden en steken je eigen kindje aan zal het altijd minder erg zijn dan als het kindje jou kindje had aangestoken. Dat is mij altijd verteld. Ik heb er nu 2, 1 van 2,5 en 1 van 6 weken. Ik laat mijn kind ook bij de baby als ze een snotneus heeft. Want je ontkomt er niet aan. Ze weet wel de handjes en ik veeg de neus vaak af. Helaas is het ook de tijd om veel ziek te zijn, gelukkig gaan we ook weer richting zomer.

5 dagen geleden
Ja vervelend, maar weinig aan te doen. Hopelijk wordt jullie kindje niet ziek. Ik ben zelf ook een beetje verkouden momenteel, had afgelopen weekend ook verhoging / koorts, maar ik kan moeilijk uit de buurt van mijn kind blijven.
Wat Ikigai ook zegt, je kan je man moeilijk buiten het huis houden. Dus ik zou gewoon leven zoals je anders leeft, wellicht wat extra hygiëne maatregelen nemen en verder hopen dat je kindje het niet krijgt :)

5 dagen geleden
Ze worden toch wel ziek (helaas) en dan hebben ze deze maar weer gehad.. gewoon rekening houden met goed handen wassen etc.. hier na 3 weken al flinke verkoudheid door andere zoon baalde ook maar je houd het niet tegen

4 dagen geleden
Hier de oudste (2,5) flink verkouden zelf ook met keelpijn en het weekend alleen wel koorts gehad.
Kan moeilijk niet bij m'n kind blijven en geen eten geven(geef bv).
Kleine is wel verkouden maar verder geen ziekte verschijnselen dus maak me er niet zo druk om en hoort er ook wel een beetje bij met de tijd van het jaar.
Zolang de kleine