9 Reacties

4 maanden geleden

Op internet kwam ik dit tegen

4 maanden geleden

Waarom zou je een test doen? Je hebt zoals je zelf zegt een prachtige echo met een kloppend hartje! Dat zegt toch veel meer dan een zwangerschapstest..?

4 maanden geleden

Waarom zou je testen als je een kloppend hartje hebt gezien?

4 maanden geleden

Reactie op Cindy193

Waarom zou je een test doen? Je hebt zoals je zelf zegt een prachtige echo ...
Klopt.. ik ben door een eerdere mk heel angstig en denk dat ik mezelf continue bevestiging wil geven

4 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Klopt.. ik ben door een eerdere mk heel angstig en denk dat ik mezelf conti ...
Daar kan ik me iets bij voorstellen. Meer bevestiging dan een kloppend hartje kun je nu niet krijgen, dat is het beste wat je nu kunt hebben! Probeer jezelf niet gek te maken, daar hebben jij en je kindje niks aan.. ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Cindy193

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Meer bevestiging dan een kloppend hart ...
Dankjewel voor je lieve woorden ❤️

4 maanden geleden

Reactie op mymiracle94

Op internet kwam ik dit tegen
Dit inderdaad. Heet het hook effect. Je had een mooiele echo. Het is en blijft lastig, maar uit een test zal je nu niet meer informatie halen. Integendeel dus. Met 8 weken is je hcg trouwens echt enorm hoog. Als het fout gaat zal je dat niet eerst aan je testen zien. Daar is de waarde te hoog voor, het vruchtje bevat teveel hcg waardoor je die eerst zou moeten verliezen om je hcg te doen dalen. Die lichtere test komt echt door een te hoge waarde en niet door een lage.

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Dit inderdaad. Heet het hook effect. Je had een mooiele echo. Het is en bli ...
Dankjewel voor deze wijze woorden ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Dit inderdaad. Heet het hook effect. Je had een mooiele echo. Het is en bli ...
Kan dit ook al met 5+2 weken zo zijn? Bij mij gaan de testen van Telano nog wel omhoog, maar die van easy@home omlaag. Ik heb pas bij precies 8 weekjes een eerste echo. Ik stop denk ik met testen want ik maak mezelf helemaal gek en dan duurt 2,5 week nog zo lang 😂