20 Reacties

2 maanden geleden

Ik had precies dezelfde gevoelens en heb met 10 weken een pretecho ingepland, ik wou gewoon even kijken en horen dat alles goed is (en alles is goed) ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Cristel1991

Ik had precies dezelfde gevoelens en heb met 10 weken een pretecho ingeplan ...
Wat een schatje 😍😍😍😍😍!!!

2 maanden geleden

Wat vervelend dat je dit gevoel hebt. Ik herken het wel. Ik had gedacht dat ik hier na de 8 weken echo wel gerust over zou zijn, maar blijkt niet helemaal het geval. Ik had al een poosje geen symptomen en hoewel ik weet dat dat niks hoeft te betekenen, ben ik toch wat onrustig. Dinsdag 10 weken echo en ik hoop dat ik vanaf dan vertrouwen durf te hebben. Dat is in ieder geval wel m'n streven haha. De tegenstrijdige gevoelens herken ik heel erg, ik wil blij zijn, maar dat lukt niet altijd en daarover voel me ik dan weer schuldig. Tegelijkertijd probeer ik opo maar te denken dat dit erbij hoort. Goed van je dat je het heft in eigen hand hebt genomen en een echo hebt gepland. Hoop erg voor je dat dat vertrouwen geeft. Laat je weten hoe het was?:) Liefs

2 maanden geleden

Ik ben morgen 8 weken en heb echt exact hetzelfde. Donderdag de eerste echo naar oh zo vreselijk bang om slecht nieuws te krijgen terwijl ik dat geen enkele aanleiding voor heb. Ik durf ik niet rond te struinen in een prenatal want stel je voor dat ik donderdag slecht nieuws krijg..... echt heel heel vervelend want ik ben ontzettend dankbaar dat ik zwanger mag zijn

2 maanden geleden

Ik denk dat het heel goed is dat je voor morgen een echo hebt ingepland. 4 weken is echt heel lang! Ik vind het 1e trimester echt verschrikkelijk. Voel me fysiek belabberd, maar ook de onzekerheid van of alles goed gaat daarbinnen, vind ik draining. Ik heb regelmatig echo's om een beetje sane te blijven. Bij mij werd dit vorige keer na de 13 weken echo echt stukkken minder. En vanaf het moment dat ik de kleine ging voelen, kwam ik eindelijk echt tot rust en kon ik ervan genieten. Ik hoop dat morgen alles goed is en je lekker kunt genieten van het wonder dat in je groeit 🍀

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Ik denk dat het heel goed is dat je voor morgen een echo hebt ingepland. 4 ...
Bedankt voor je reactie. Ik herken wat je zegt. De fysieke belabberdheid voel ik ook zo erg. Ik ben niets waard 😂 En ik denk ook dat ik de komende periode nog wel wat extra echo’s ga doen voor mezelf. Ik hoop het ook 🙏🏻

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Ik ben morgen 8 weken en heb echt exact hetzelfde. Donderdag de eerste echo ...
Wat spannend! Ik heb precies gevoeld wat jij nu voelt. Dat je er geen aanleiding voor hebt maar toch bang bent is zo stom maar tegelijkertijd zo realistisch en logisch. Ik koop ook nog niet echt wat.. voordeel is dat ik met zes weken al mocht komen (reden niet leuk bloeding) en met 7 weken en 4 dagen. Hoe graag ik me ook vast wil houden aan twee mooie echo’s zijn het maar moment opnames. Ik herken zo wat je zegt.. 💗 Ik ben ook heel dankbaar. Ik wens je heel veel succes morgen! En hopelijk valt er daarna een last van je schouders 🤍

2 maanden geleden

Reactie op MarlySue

Wat vervelend dat je dit gevoel hebt. Ik herken het wel. Ik had gedacht dat ...
Ik probeer ook iedere echo dat moment naar voren te schuiven dat ik denk: nu is het goed haha. Heb er nu 2 gehad.. met zes weken en 7 weken en 4 dagen. Dat streven hou ik me ook voor 😂 Heel veel succes dinsdag! Ik zal aan je denken 💗 Ik zal het laten weten (ik kan soms wat later reageren omdat ik deze app soms ook verwijder ter bescherming van mezelf in alles wat ik lees)

2 maanden geleden

Reactie op shar3099

Ik probeer ook iedere echo dat moment naar voren te schuiven dat ik denk: n ...
Alleen maar heel goed van je :) Haha ja uiteindelijk is het allemaal garantie tot de voordeur he? Ik hoop wel dat ik op een gegeven moment dat gevoel een beetje los kan laten. Zal vast wel groeien. Dankje voor je succswensen!

2 maanden geleden

Ow wauw.. ik ben ook op 9 weken.. Ik voel ook niks.. geen klachten. Misschien goed hoor. Maar in Oostenrijk is dit alles een beetje anders geregeld. Ik was 8 juli eerste echo 10 september 2e😒

2 maanden geleden

Ik ben ook 9 weken en een paar dagen , maar heb elke dag het gevoel alsof ik ongesteld moet worden… wie herkent dit? En is dit normaal? Groetjes

2 maanden geleden

Reactie op ess11

Ik ben ook 9 weken en een paar dagen , maar heb elke dag het gevoel alsof i ...
Dit heb ik ook.. maar bij 7+5 bij mij..

2 maanden geleden

Ik ben even benieuwd hoe het met jullie gaat inmiddels..?

2 maanden geleden

Reactie op MarlySue

Ik ben even benieuwd hoe het met jullie gaat inmiddels..?
Hier vandaag een mooie echo gehad. Eerste echo. Onze berekening 8+3. Verloskundige dacht 7+3 maar ze zei al dat ik daar nu niks van hoefde te denken, kwam zo nauw met meten. Vind alles prima als het er maar goed uitziet en dat ziet het!

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Hier vandaag een mooie echo gehad. Eerste echo. Onze berekening 8+3. Verlos ...
Wat fijn zeg. Hopelijk stelt het je gerust:) Geniet ervan

2 maanden geleden

Reactie op MarlySue

Ik ben even benieuwd hoe het met jullie gaat inmiddels..?
Heb een echo gehad die goed was! 💗🥹 Het bewoog al helemaal.. heel bijzonder.

2 maanden geleden

Reactie op shar3099

Heb een echo gehad die goed was! 💗🥹 Het bewoog al helemaal.. heel bijzond ...
Wat superfijn en bijzonder. Geniet ervan ❤️

2 maanden geleden

Ik heb erg getwijfeld of ik nog een heads up zou geven omdat ik niet zou willen dat ik mensen onrustig maak met mijn bericht. Maar zo te zien hebben jullie goede echo's. Helaas was mijn echo dinsdag niet goed, er was geen kloppend hartje meer. Ik ga nu afwachten of de het vanzelf wordt afgestoten. Ik merkte dat ik het toch wel fijn vond even te delen, al vind ik het dus ook dubbel en ik hoop dat ik niemand hiermee belast. Liefs

2 maanden geleden

Reactie op MarlySue

Ik heb erg getwijfeld of ik nog een heads up zou geven omdat ik niet zou wi ...
Wat naar dat je toch slecht nieuws kreeg. Sterkte!