70 Reacties

15 dagen geleden

Tussen de 7 en 23 weken 5,5 kilo afgevallen, afgelopen zondag eindelijk 100gram aangekomen 😂

15 dagen geleden

28 weken bijna. 2 kilo aangekomen tot nu toe

15 dagen geleden

24 weken en precies 6 kilo aangekomen (:

15 dagen geleden

Tot 16 weken 1 kg aangekomen. Tussen de 16 weken en 26 weken 6-7 kg aangekomen 🙃 Totaal met 26 weken dus + 7-8 kg.

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Tot 16 weken 1 kg aangekomen. Tussen de 16 weken en 26 weken 6-7 kg aangeko ...
Je ziet het niet aan me en de vrouw die mijn 3D echo maakte vandaag zei dat ik erg compact draag, dus waar die kilo's zitten 🤷‍♀️

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Je ziet het niet aan me en de vrouw die mijn 3D echo maakte vandaag zei dat ...
Vruchtwater, Placenta.. alles weegt mee 🤭

15 dagen geleden

Ik kreeg deze toegestuurd van mijn verloskundige

15 dagen geleden

27 weken en 3 dagen. Ik woog 54,5 en weeg nu 65 kilo.

15 dagen geleden

Ik ben nu 26+6 en helaas al 11 kilo aangekomen.. ik baal hier van haha

15 dagen geleden

Ik ben 24+2 zwanger van een tweeling. Ik woog bij de start 95kg en nu 97.2

15 dagen geleden

Afgelopen weken niet op weegschaal gestaan maar denk iets van 10kg nu met 27wkn. Voor mijn gevoel al 2kg aan borsten want die zijn meer dan verdriedubbeld 😂 Maak me er minder druk om dan vorige zwangerschap. Toen viel ik veel af na mn bevalling en was ik na een jaar uiteindelijk zo 6kg lichter dan mn startgewicht aan begin zwangerschap.

15 dagen geleden

Reactie op Cristel1991

Vruchtwater, Placenta.. alles weegt mee 🤭
Ja las ik ook al, maar zo snel 😅 al houd ik ook wel wat vocht vast, steeds slapende lichaamsdelen die tintelen en vingers die moeizaam buigen. Valt aan de buitenkant amper op.

15 dagen geleden

76 -> 89,9 vanochtend 🥹. Ben nu 25 weken. Tien kilo hiervan zit echt in m'n boobies 😂.

15 dagen geleden

Nu 24 weken zwanger en nu 3,6 kg erbij. Heb zelfs soms dagen dat ik wat afgevallen ben.

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ja las ik ook al, maar zo snel 😅 al houd ik ook wel wat vocht vast, steeds ...
Gek zit ons lichaam in elkaar hè .. kilo’s zitten goed verstopt 🤭

15 dagen geleden

Reactie op Ikigai

Ja las ik ook al, maar zo snel 😅 al houd ik ook wel wat vocht vast, steeds ...
Ik weet nog dat ik na mn bevalling een week later op de weegschaal stond en "teleurgesteld" was dat er maar 5kg af was; want hoe dan als je al die plaatjes leest over hoeveel alles weegt.... totdat ik een aantal dagen later snachts begon te zweten alsof ik in elke droom een marathon moest lopen. Literssss aan vocht eruit gezweet naar mijn idee. Was ik totaal niet op voorbereid want ook niet het idee gehad dat ik veel vocht vasthield, maar blijkbaar zat het overal een beetje.

15 dagen geleden

Start met 57 kilo, nu 68. Ik denk dat de helft ook in mijn borsten zit, die zijn toch mega geworden 😅 vorige zwangerschap bijna 45 kilo ( tweeling en zwangerschapsvergiftiging en hellp) is toen ook goed gekomen dus hoop nu ook weer😉

15 dagen geleden

Bij het begin van de zwangerschap woog ik 67 kilo. Nu 27 weken en weeg nu 74 kilo

15 dagen geleden

Ik met 24 weken nu zo’n 10 kg, zat rond 77/78 kilo en vanochtend 87. Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen. Heb echt veeeeel gegeten eerste weken, die cravings zijn nu gelukkig veel minder dus mss dat t dan wat minder hard gaat 😇

15 dagen geleden

Nu 27+3 en nog niets aangekomen in totaal. Moet er wel bij zeggen dat ik een HG zwangerschap heb waarbij ik tussen week 8-10 ongeveer 10kg ben verloren. Dat zit er door de sondevoeding weer aan. Sinds ik van de sondevoeding af ben blijft mn gewicht redelijk stabiel.