Hi schatjes!
Vraagje waar ik heel benieuwd naar ben, hoeveel kilo’s zijn jullie aangekomen tot nu en hoeveel weken zijn jullie zwanger?
Ik zal eerst gaan:
Voor de zwangerschap voog ik ongeveer
67 kilo
Nu 24+3 weeg ik ongeveer 75 dus ik ben ongeveer 8 kilo aangekomen tot nu toe.
Nu heel benieuwd naar jullie 🩷🩷
Afgelopen weken niet op weegschaal gestaan maar denk iets van 10kg nu met 27wkn. Voor mijn gevoel al 2kg aan borsten want die zijn meer dan verdriedubbeld 😂
Maak me er minder druk om dan vorige zwangerschap. Toen viel ik veel af na mn bevalling en was ik na een jaar uiteindelijk zo 6kg lichter dan mn startgewicht aan begin zwangerschap.
Ja las ik ook al, maar zo snel 😅 al houd ik ook wel wat vocht vast, steeds slapende lichaamsdelen die tintelen en vingers die moeizaam buigen. Valt aan de buitenkant amper op.
Ja las ik ook al, maar zo snel 😅 al houd ik ook wel wat vocht vast, steeds ...
Ik weet nog dat ik na mn bevalling een week later op de weegschaal stond en "teleurgesteld" was dat er maar 5kg af was; want hoe dan als je al die plaatjes leest over hoeveel alles weegt.... totdat ik een aantal dagen later snachts begon te zweten alsof ik in elke droom een marathon moest lopen. Literssss aan vocht eruit gezweet naar mijn idee. Was ik totaal niet op voorbereid want ook niet het idee gehad dat ik veel vocht vasthield, maar blijkbaar zat het overal een beetje.
Start met 57 kilo, nu 68. Ik denk dat de helft ook in mijn borsten zit, die zijn toch mega geworden 😅 vorige zwangerschap bijna 45 kilo ( tweeling en zwangerschapsvergiftiging en hellp) is toen ook goed gekomen dus hoop nu ook weer😉
Ik met 24 weken nu zo’n 10 kg, zat rond 77/78 kilo en vanochtend 87. Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat ontwikkelen. Heb echt veeeeel gegeten eerste weken, die cravings zijn nu gelukkig veel minder dus mss dat t dan wat minder hard gaat 😇
Nu 27+3 en nog niets aangekomen in totaal. Moet er wel bij zeggen dat ik een HG zwangerschap heb waarbij ik tussen week 8-10 ongeveer 10kg ben verloren. Dat zit er door de sondevoeding weer aan. Sinds ik van de sondevoeding af ben blijft mn gewicht redelijk stabiel.