70 Reacties

17 dagen geleden

7 kilo met 27 weken. Het ging ineens heel snel want tot 20 weken was ik nog niks aangekomen.

17 dagen geleden

12 kilo met 26 weken… 😅

17 dagen geleden

27+1 en ben nu 11kg aangekomen.

17 dagen geleden

Ben 1.65cm, begon op 69,0 kg bij 5 weken, nu bij 25,5 weken weeg ik 70,6 kg, dus nog geen 2 kg aangekomen, maar baby groeit goed 🤭. Geen misselijkheid/overgeven zelfde eetlust/beweging, maar snoepte in het begin wel minder.

17 dagen geleden

In het eerste trimester 5 kilo afgevallen en 4,5 daarvan zijn er weer bij. Heb fors overgewicht en insulineresistentie maar door de zwangerschapshormonen zijn deze waarden ineens normaal. Absoluut geen reden tot zorgen volgens de verloskundige gelukkig 🍀

17 dagen geleden

Start gewicht 60kilo nu precies 63 ben nu 27 weken dus 3 kilo aangekomen

17 dagen geleden

Start gewicht 61KG lengte 1,70m. Nu 65KG 25w+5d

17 dagen geleden

Startgewicht 83 bij 1.78m, nu 27 weken en 88kg. 5kg dus

16 dagen geleden

Ik woog 64 ongeveer en nu 74. Tien kilo er bij. Nou zei de VK wel dat mijn baarmoeder al 4 cm hoger zat dan “gemiddeld” en ik lijk nergens in het bijzonder heel dik te worden… behalve dat mijn cup maat nu wat meer is. Ik denk dat het 10 kilo functioneel zwangerschaps gewicht is, met mijn 24 weken..

16 dagen geleden

26+5 en 9kg 🙈

16 dagen geleden

Reactie op KUPO nog

Ik woog 64 ongeveer en nu 74. Tien kilo er bij. Nou zei de VK wel dat mijn ...
Mijn verloskundige zei ook dat het eigenlijk niet zoveel zegt. De een kan afgevallen zijn en de ander zit met 26 weken op 14 kilo aangekomen. Maar sommige dames zijn die kilo's heel snel weer kwijt. En andere moeten er weer wat meer moeite voor doen. Ze gaf mij in elk geval aan dat je er zeker niet om moet stressen. Dus ik hou het wel in de gaten maar probeer het ook los te laten.

16 dagen geleden

Reactie op Adeny

Mijn verloskundige zei ook dat het eigenlijk niet zoveel zegt. De een kan a ...
En toch als ik buikfoto’s hier vergelijk denk ik “ik ben bombastisch” 😂. Ik ben nog nooit bombastisch geweest. Combineer dit met een dooie slaapkamer en ik vind het toch niet zo heel erg tof 🫠

16 dagen geleden

Ik ben nu 27+6 en in totaal 8 kilo aangekomen

16 dagen geleden

Ik ben nu 25+0 en in totaal 6 kg aangekomen

16 dagen geleden

27+4 van 65 naar 78 gegaan. Vind ik best veel Maar is niet perse heel erg aan me te zien. Debk 1 maat groter naast mijn buik dan

16 dagen geleden

Hi dames! Niet dat er een goed of fout is maar voor de statistieken zal ik het ook delen! Nu 26+5 weken en 6,5 kilo geplust. Laatste weken gaan rapper maar ik voel me verder niet echt ontploft. Merk wel dat de spieren wat slapper worden omdat ik minder echt sport of kracht train. Beetje slappere huid en plattere kont enzo😆

16 dagen geleden

Reactie op KUPO nog

En toch als ik buikfoto’s hier vergelijk denk ik “ik ben bombastisch” 😂. I ...
De een houd ook meer vocht vast en dat kan wel zorgen dat je wat bombastisch voelt. Ik voel mezelf vooral groot , log en zwaar 😅.

16 dagen geleden

Ik ben 27 weken en ongeveer 8 kilo aangekomen

16 dagen geleden

24 weken en 2 kilo er bij in totaal (startgewicht 66, nu 68) maar wel een mooie buik erbij 🥰

16 dagen geleden

27 weken en 14 kilo verder hahah en dit terwijl ik alleen maar gezonde cravings heb in fruit en groenten (spruitjes, broccoli etc.)