6 Reacties

2 maanden geleden

Je bent zwanger lieverd. Je houdt nu ook vast wat vocht vast, je lichaam maakt extra bloed aan, darnen zitten vast wat verstopt ... heel veel gebeurt daarbinnen. Probeer er met trots naar te kijken, al deze veranderingen helpen je kindje om een eigen lichaam te ontwikkelen. Zelf ben ik ook al 2kg aangekomen. Eerst 3, maar er is alweer een kilo af, zo zie je maar dat het echt geen vet hoeft te zijn.

2 maanden geleden

Ik ben 8+3 en ben ook overal wat voller. Met mijn eetstoornis vroeger is dit extra lastig. Mijn gezicht is bol, buik is bol, armen bol, alles bol. Maar het is niet anders. Kleding zit niet meer lekker, dat is het enige wat ik er vervelend aan vind haha maar ik begrijp hoe je je voelt en echt.... het wordt beter je gevoel. Er groeit een fantastisch wondertje in je buik die zich echt 0 zorgen maakt over hoe hij/zij zijn moeder veranderd maar gewoon lekker aan het groeien is daarbinnen!🥰

2 maanden geleden

Ik herken het wel. Ben na mijn laatste zwangerschap 25 kilo afgevallen en vind gewicht toename dus wel heel lastig merk ik. Ben nu zo’n 3 kilo aangekomen, niks zit meer lekker en voel me echt dikkig. Straks als het echt een zwanger buik is dan kan ik pas trots zijn denk ik!

2 maanden geleden

Reactie op BabyFebruari2025

Ik ben 8+3 en ben ook overal wat voller. Met mijn eetstoornis vroeger is di ...
Ik heb ook een eetstoornis gehad en heb er ook wel wat moeite mee soms. Vind het mega spannend dat ik zoveel ga aankomen en na de bevalling mijn lichaam anders is etc. Ik heb het er 100% voor over, en relativeer het steeds met hoe mooi dit eigenlijk is en hoe welkom die kleine is!

2 maanden geleden

Reactie op babydreams

Ik heb ook een eetstoornis gehad en heb er ook wel wat moeite mee soms. Vin ...
Ja dat heb ik ook. Als ik mezelf aankijk kan ik echt wel huilen maar dan denk ik aan het wondertje en denk ik..... waar maak ik me druk om

2 maanden geleden

Voor mij wordt het ook sinds week 8 moeilijker om fit te blijven en nu met week 11 zit er 1 kilo aan. Ik begin mijn zwangerschap met helaas nog 15 kilo extra van mijn vorige zwangerschap dus ik mag niet (teveel) aankomen deze keer. Ik merk wel dat dat steeds lastiger wordt om niet aan te komen. Maar we moeten ook lief blijven voor ons lichaam nu❤️