15 Reacties

één maand geleden

Ik ben tot nu toe in mijn totaal gewicht 5 kg kwijt, waar ik echt van sta te kijken

één maand geleden

Morgen 24 weken en 4-5 kilo zwaarder. Ik weet ook niet zo goed wat hoort.

één maand geleden

Ik ben sinds gisteren weer op mijn startgewicht, nu 23+3. Verloskundige zei dat het geen kwaad kan, de baby pakt wat ie nodig heeft. Ben tot 15 weken veel misselijk geweest

één maand geleden

24 weken. En 15 kg aangekomen. Van 65 naar 80 kg.. veel vruchtwater denk ik😅 en ik eet een stuk meer.

één maand geleden

25 weken, 9 kilo aangekomen maar ben bewuster aan het eten. Bij mijn eerste kindje was ik 35 kilo aangekomen.

één maand geleden

Bijna 24 weken, was er 5 aangekomen bij 21+2, maar deze ochtend bij 23+4 gaf de weegschal -1 aan door de misselijkheid die er weer sterk is. Dus nu totaal +4 bij 23+4. Ia bij iedereen wat anders. Er is al een topic over en daar poste iemand een mooie tabel met boven en ondergrens die aardig scheelt. Zolang er niets gek is zoals veel vocht vasthouden of (bewust) weinig binnen krijgen dan doet je lichaam wat het nodig heeft en is alles goed

één maand geleden

Ik ben vandaag 25+1 en ongeveer 13 kg zwaarder

één maand geleden

Ah, thanks voor jullie reacties!

één maand geleden

Hier 24 weken vandaag & 2 kilo aangekomen

één maand geleden

24w en ben iets van 3,4 kg aangekomen. Ik denk het het per persoon heel sterk verschilt en het helemaal oke is! Maar vraag het zeker aan je verloskundige als je twijfelt.

één maand geleden

Hier 23 weken en tot 20 weken rond zelfde gewicht gezchommeld (vaak iets eronder). Van week 20 tot week 22 was ik ongeveer 1,5 kg aangekomen en nu is er bij 23 weken weer een kilo af 🤔. Startgewicht begon bij licht overgewicht, ben 1.65cm Ben niet bewust bezig met afvallen en heb ook geen misselijkheid/overgegeven gehad. Beweeg ook niet perse meer ofzo. Wel drink ik dus nu geen alcohol en snack ik minder 🤭. Afgelopen donderdag nog een goede groeiende baby gezien, dus het zal wel goed komen 🙏.

één maand geleden

Ik was 4 kg afgevallen ivm misselijkheid. Toen ik 23 wk was, zat ik weer op gewicht van voor zwangerschap. Nu in 1,5 week tijd 1,5 kg aangekomen. Met de baby gaat het goed. Zo verschillend bij iedereen. Als je gezond eet, zou ik me geen zorgen maken.

één maand geleden

Dank jullie wel!

één maand geleden

5 kg aangekomen, ben nu 24+5 weken