14 Reacties

2 maanden geleden

Gefeliciteerd! Zeker heel bijzonder dat het nu zo lukt. Voor ideeën zou je miss iets met een tekst als : unexpected but very loved. Ofzo kunnen doen? Of if you're shocked you should have seen my parents? Ik zou het zelf denk ik zo met een kleine knipoog vertellen

2 maanden geleden

Reactie op Pareltje2023

Gefeliciteerd! Zeker heel bijzonder dat het nu zo lukt. Voor ideeën zou je ...
Heel leuk ja! Was ook een beetje aan het rondzoeken op internet, maar daar vind ik eigenlijk niet zoveel leuks voor een ongeplande zwangerschap

2 maanden geleden

Wat bijzonder! Hier ook een ongeplande maar zeker gewenste zwangerschap en wij houden het gewoon op een verrassing of 'het heeft ons gekozen'. Ongepland vind ik zo onvriendelijk ofzo....

2 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Wat bijzonder! Hier ook een ongeplande maar zeker gewenste zwangerschap en ...
Ja ik snap je wel hoor! Wij dachten al compleet te zijn en wilde eigenlijk beide geen 3e, maar het lot heeft anders beslist en ben er nu wel heel blij mee😊 Dit kindje gaat ook zeker net zo geliefd zijn als onze andere 2❤️

2 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Wat bijzonder! Hier ook een ongeplande maar zeker gewenste zwangerschap en ...
Dat ongepland vind ik nog tot daaraan toe maar ik was van de eerste ook als in een verassing zwanger en zoveel mensen noemde het een "ongelukje" daar ben ik zelf zo boos over geworden dat niemand het meer durft te zeggen 😅.

2 maanden geleden

Reactie op -ohana-

Ja ik snap je wel hoor! Wij dachten al compleet te zijn en wilde eigenlijk ...
Wij hebben een zoon van 3 en dachten idd ook dat het zo wel goed was ;). Maar het lot besliste anders en dat is heel mooi. (Zoonlief was er ook niet zomaar, is ook flink wat aan vooraf gegaan).

2 maanden geleden

Reactie op Pareltje2023

Dat ongepland vind ik nog tot daaraan toe maar ik was van de eerste ook als ...
Echt een rot woord ook, ongelukje. Eerder een gelukje in jouw (en mijn) geval. Ongepland kan gebeuren, maar als je ervoor kiest dan is het niet ongewenst.

2 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Wij hebben een zoon van 3 en dachten idd ook dat het zo wel goed was ;). Ma ...
Mooi hoe het leven kan lopen dan he!

2 maanden geleden

Ongepland, ongelukje, liever een jongen, liever een meisje….. mij maakt het echt allemaal niets uit. Het gaat om het diepste gevoel wat je voor je kind hebt, onvoorwaardelijke liefde. Je mag gewoon zeggen in ben ongepland zwanger geraakt en ik hoop een jongen en als het dan als verrassing een meisje is, dit zegt totaal allemaal niets over de onvoorwaardelijkeliefde voor je kind. Ook niet als je kind het na 10 jaar terugleest. Wat voor je kindje belangrijk is dat jij als ouder hem of haar de liefde en aandacht geeft wat hij of zij nodig heeft. Gehoord woord. Ik hoop echt dat iedereen in de toekomst lekker vrij durft te praten. Want niemand kan in je hart kijken wat is gevuld met evenveel liefde voor al je kids.

2 maanden geleden

Ik vind het eigenlijk erger als iedereen sociaal wenselijke doet over hun eigen zwangerschap, want dit geeft juist een verkeerd beeld naar andere vrouwen. Want het kan vrouwen om je heen onzeker maken, hun denken dat iedere vrouw goed over elke zwangerschap heeft nagedacht en dat alles tot in de puntjes was gepland. Dus topic starter ik vind het heel netjes dat jij jezelf op een nette manier durft uit te spreken dit kan andere gezinnen sterker maken die dit ook meemaken en de juiste keuzes te maken❤️❤️❤️

2 maanden geleden

Reactie op Daisyleeuwarden1981

Ik vind het eigenlijk erger als iedereen sociaal wenselijke doet over hun e ...
Zo zie ik het ook inderdaad. Deze zwangerschap is nu eenmaal niet gepland en ik ga daar niet omheen draaien, maar maakt het kindje niet minder geliefd

2 maanden geleden

Dit tekstje hebben wij gebruiken om het aan te kondigen. En wat reacties van andere betreft probeer jou hier zo weinig mogelijk van aan te trekken. Ons dochtertje is net 1j geworden en mijn man kreeg zelfs te horen dat dit onverantwoord was.... dit deed me ongelooflijk pijn... alsof we niet goed voor onze Kids zouden zorgen. Maar een ander geeft het recht niet om dit in onze plaats te bekijken. Tja het word pittig maar hé we zijn echt niet de enige ouders met Kids zo dicht opeen hoor.

2 maanden geleden

Reactie op Flo1234

Dit tekstje hebben wij gebruiken om het aan te kondigen. En wat reacties v ...
Ahhhh dit is echt supermooi en lief ❤️

2 maanden geleden

Reactie op KittieSue

Ahhhh dit is echt supermooi en lief ❤️
Bedankt ! 😊