9 Reacties
6 dagen geleden
Ik zou eigenlijk niet teveel inslaan. Je weet nog niet welke luiers je zelf fijn vindt, welke goed passen bij je kindje etc.
Wij hebben nu volgens mij een pak van kruidvat vanuit de babybox, en net zo van woezel en Pip (Etos).
Ik ga nog wel iets extra aanschaffen en zorgen dat ik de goede maten heb, maar nog geen hele ladingen aanschaffen, zonde om met luiers te zitten die niet goed zitten of niet goed bevallen
6 dagen geleden
Die acties zijn er zogoed als elke maand zag ik haha. Je hebt altijd wel ergens 1+1 of 2+2.. Ik zou ook niet teveel kopen. Reken even uit hoeveel je de eerste ongeveer week nodig hebt en koop in verschillende merken. Zo doe ik het. Daarna wil ik meer kopen van het merk wat ik fijn vind.
6 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Die acties zijn er zogoed als elke maand zag ik haha. Je hebt altijd wel er ...
In de kleine pak van kruidvat zitten er voor 2 dagen staat er, in de pampers zitten er 6 meer. Zou dus van enkele merken 1 pak nemen, dan zit je snel aan een voorraad van 1-2 weken. Heb er zelf al 3 gratis uit baby dozen en de babybeurs en dan nog enkele zakjes van 1 tot 3 luiers om te testen.
Spenen heb ik ook al 3 merken uit de babydozen 🙃 heb je die dozen opgehaald? Echt handig!
Ik wil heel graag borstvoeding geven, maar ook een glazen flesje heb ik uit een van de dozen haha. Mocht het nodig zijn test ik die en anders kijk ik dan ook weer verder.
6 dagen geleden
Oh kwa maat is de 0, 2 tot 5 kg en de 1, 3 tot 6 kg dacht ik. Ik heb beide door het gratis te krijgen, maar zogoed als elke newborn is meteen 3+ kg dus dan zit de 1 meteen goed. Zou het bij 1 pak 0 houden denk ik, heb je ook zo bijgehaald (iemand om gestuurt) als die beter zit dan de 1.
6 dagen geleden
Reactie op Ikigai
Oh kwa maat is de 0, 2 tot 5 kg en de 1, 3 tot 6 kg dacht ik. Ik heb beide ...
Ik zou 0 eigenlijk helemaal niet halen. Ik hoor altijd dat de meeste kindjes daar helemaal niet in passen. Als 1 toch iets te groot blijkt, kan je het altijd nog halen. Maar ben benieuwd hoe anderen dit doen haha