10 Reacties

25 dagen geleden

Je bent wel heel erg vroeg met testen, meeste vrouwen hebben nu nog een negatieve test. Je schreef in een ander topic dat je al positief test vanaf 6 dpo? Hoe heb je die dpo berekend? Want dan zou ik eerder bang zijn dat je testen hebt met een sterk voorgedrukt lijntje. Ik zou nu toch 2 dagen wachten voor je nog een test doet! Hcg loopt ook pas iedere 2 dagen op en als je nu hcg 10 hebt dan heb je dus pas binnen 2 dagen hcg 20, wat voor de meeste testen nog steeds te weinig is voor een positief resultaat. Even geduld dus 🍀 De early zou vroeger positief moeten testen dan de gewone, maar heb vaker gelezen dat er amper verschil in zit of de gewone inderdaad sneller hcg oppikt dan de early.

25 dagen geleden

Ik denk dat je jezelf helemaal gek aan het maken bent door zoveel testen te doen terwijl er eigenlijk nog niks te zien is. Zonde van je geld en je energie.. Je kunt beter een paar dagen wachten, dan heb je ook meteen meer duidelijkheid. Wij hebben namelijk helaas ook geen glazen bol staan en weten niets meer dan deze hele vage testresultaten.

25 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Ik denk dat je jezelf helemaal gek aan het maken bent door zoveel testen te ...
Als je goed leest, vraag ik alleen als de normale action test gevoeliger is dan de early test Maar Bedankt voor je reactie !

25 dagen geleden

Reactie op AnoniemN_B

Als je goed leest, vraag ik alleen als de normale action test gevoeliger is ...
Dat staat als het goed is in de bijsluiter.. maar ik verwacht het niet

25 dagen geleden

Voor mijn zwangerschap van nu, heb ik ook negatief getest met de early van de Action. Terwijl veel hier in de app aangaven dat die waarschijnlijk wel positief was.

25 dagen geleden

Bij mij was idd op de normale test een duidelijkere lijn te zien dan op de early van de Action.

23 dagen geleden

Het was spannend, maar vandaag eindelijk mijn duidelijkere positieve test!! Op 2 verschillende ook nog wel. Ik vermoed dat gister mijn innesteling is geweest, vandaag licht roze bloed in mijn inleg kruisje en wat menstruatie krampen? Toch ondanks , 2 zeer lichte maar zeker zichtbaar op het eerste oog, testen weten te krijgen. Vanavond ga ik een Digital test doen 🍀🍀🍀🍀🍀

23 dagen geleden

Reactie op AnoniemN_B

Het was spannend, maar vandaag eindelijk mijn duidelijkere positieve test!! ...
Je inesteling kan niet gisteren zijn geweest, dan kan je nu echt nog niet positief hebben getest. Dus dat was waarschijnlijk al een week terug! Alsnog gefeliciteerd 🩵🩷

22 dagen geleden

Misschien moet je deze vraag ook even stellen in de juiste groep. Deze is voor de februari groep. Iedereen is al 20+ Denk dat je daar meer op je plek bent en de juiste vragen kan stellen 😊 Fijn dat je een duidelijkere positieve test had vandaag❤️ Gefeliciteerd

21 dagen geleden

Ik had bij de vorige zwangerschap met de gewone test ook duidelijkere strepen dan met de early van de Action. Dus deze keer gewoon meteen de normale gehaald, inmiddels 26 weken zwanger. Ik zou elke 3 dagen een testje doen, gewoon normale van de Action en dan kijken of ze oplopen