14 Reacties

vorig jaar

Wel een bijzondere naam. Maar ik vind het inderdaad ook lastig hoe ik dit zou moeten uitspreken. Ik denk dat het dan pas goed gaat als de mensen de naam uit jullie mond hebben horen komen. 😊

vorig jaar

Morris? Ik heb ook m'n twijfels over Mois, maar trek je vooral niks van mij aan😃

vorig jaar

Ik vind mois ook niet helemaal dat. Doet me ook denken aan het engelse moist. Uitspraak lijkt me dan weer niet moeilijk?
Ik ken een Mois, leuke naam!

vorig jaar

Uniek idd maar Mois doet me denken aan Moist of ‘moois’ met een raar accent. Morris? Moas?

vorig jaar

En gewoon Moos?

vorig jaar

Leslie van Gooische Moeders haar zoontje heet Moïses Wat je dan weer af zou kunnen korten

vorig jaar

Ik vind hem ook niet geweldig bekken, ik blijf me ook afvragen of ik het op zn Frans, Nederlands of hoe dan ook moet uitspreken🤷🏻‍♀️

vorig jaar

Beetje wennnen maar wel leuk!

vorig jaar

Reactie op LV00

En gewoon Moos?
Nee please geen Moos. Doet me meteen aan pielemoos denken. Wat mensen ook wel eens tegen een kind zeggen ipv piemel 🫣

vorig jaar

Reactie op Jnnhdn

Nee please geen Moos. Doet me meteen aan pielemoos denken. Wat mensen ook w ...
Dat is toch pielemuis? Pielemoos heb ik echt nog nooit van gehoord.

vorig jaar

Mensen wennen heel snel, in de omgeving zeiden mensen eerst altijd djoen ipv gewoon June. Nu hoor ik dat eigenlijk nooit meer en anders dan pikken ze het snel op. En is dat erg? Mijn naam iel-se spreken ze ook heel vaak uit als il-ze. Ik heb er in ieder geval geen problemen mee. Ik vind het een leuke unieke naam. Hij rolt niet gelijk heel soepel uit je mond maar ik denk dat dat wel went!
Ik vind het leuk! Lijkt veel op de naam voor mijn kleine man, ik had Mois misschien gekozen als mn neefje niet al Moïse heet!

vorig jaar

Dankjulliewel voor de reacties ❤️ we gaan het er nog even over hebben 🤣