6 Reacties

één maand geleden

Ah, wilde een hemd achtig iets/ sportbh voorstellen... anders ook niet meer tips dan goedkope bh's kopen zodat het niet erg is er snel uit te groeien. Herken het wel. Mijn buik is nog helemaal plat, maar mijn borsten 😯 had een grotere bg gekocht in de solden en ook die knelt al. Enkele dagen geleden toch maar rekbare hemd bh dingetjes besteld (dunner dan een sportbh, geen idee hoe het heet 😅).

één maand geleden

Ik vrees dat het nog wat vroeg is om te investeren in een goede voedingsbh, die rekken wel mee maar het is nog wel lang he. Misschien een sportbh uit een goedkopere winkel ?

één maand geleden

Ik heb een paar bh’s zonder beugel. Dat voelt erg fijn nu. Lees ook veel over meegroei bh’s

één maand geleden

Ik heb een sportbh van de bonprix gekocht, die heeft iets rek, maar geeft wel goede steun. Mijn sportbh van de hema vind ik ook fijn op dagen dat ik mn gewone beugelbhs niet lekker vind zitten.

één maand geleden

Ik heb bralettes van Soft revolt, die zitten heerlijk en groeien zo nog wat mee. Wel wat prijziger maar je hebt hier nu en na je zwangerschap wat aan! Staan ook wel op Vinted en marktplaats :)

één maand geleden

Vorige zwangerschap ben ik hiervoor bij Livera geweest vroeg in de zwangerschap. Ze gaven toen aan dat het nog te vroeg was voor een echte zwangerschaps/voedings bh, omdat je borsten nog zo veel gaan groeien dat je daar dan aan het eind uit gegroeid bent. Zij raadden toen aan: 1. Pak qua omtrek nu een bh die je op het strakste gaatje lekker kan dragen. Normaal pak je het meest losse gaatje, maar nu dus zo strak mogelijk zodat je hem later in de zwangerschap steeds losser kan zetten. 2. Ze adviseerden mij toen een bh die niet voorgevormd is, wel met beugel. Die rekken dan ook net wat meer mee. Als je ze ziet hangen ziet het er niet charmant uit (vind ik) maar zit wel erg lekker.