10 Reacties

één maand geleden

Hoi, ik ben nu 14+1 en ruim 4kg afgevallen. Ik eet inderdaad ook een stuk minder dan normaal vanwege mindere eetlust. Maak me hier totaal niet druk om. Ik eet sowieso genoeg en zorg dat wat ik eet ook gezond is.

één maand geleden

Ik ben ook door minder eetlust en ziekte 3 kilo afgevallen, maar de baby groeit goed bij de echo’s. Die pikken sowieso dan eerst jouw reserves in en wat ze nodig hebben 😛

één maand geleden

Hier 8 kilo afgevallen nu met 14+2 door hg zwangerschap. Had ik de vorige twee zwangerschappen ook. Het is niet ideaal maar de kleine pakt wat het nodig heeft gewoon van jou af. Als je je zorgen maakt kan je dit altijd met je verloskundige bespreken

één maand geleden

Ik ben 13+5 en inmiddels 10 kg afgevallen door hg, de kleine gaat hartstikke goed, die pakken echt wel wat ze nodig hebben (iig in het eerste trimester). Als je je zorgen maakt kan je altijd contact opnemen met je vk

één maand geleden

4kg afgevallen in het eerste trimester. Nu 15+2 en de trens van geen eetlust zet helaas door

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Ik ben 13+5 en inmiddels 10 kg afgevallen door hg, de kleine gaat hartstik ...
Wow, ik vond die misselijkheid heel vervelend, maar nu hou ik mijn mond, wat akelig

één maand geleden

Reactie op rebekka3

Wow, ik vond die misselijkheid heel vervelend, maar nu hou ik mijn mond, wa ...
Nee joh! Misselijkheid is ook heel vervelend, ook als het minder heftig is 🤷‍♀️ Ik wilde alleen laten dat een klein beetje gewicht verliezen echt geen kwaad kan in het eerste trimester 🙂. Ik hoop dat iedereen snel niet meer misselijk is en zijn eetlust terug krijgt ❤️

één maand geleden

Reactie op Eeneneen

Nee joh! Misselijkheid is ook heel vervelend, ook als het minder heftig is ...
Laten weten**

één maand geleden

Ik ben 5 kilo afgevallen. Ik heb wel gewoon goed gegeten.. wel gestopt met red bull drinken, en was 4 weken op vakantie.

één maand geleden

Ik ben ook 4-5 kilo afgevallen door 0,0 eetlust en misselijk zijn. Nu langzaam komt de eetlust terug 😃