19 Reacties

4 maanden geleden

Ja lastig te zeggen. Je zou verwachten dat je nu een duidelijke test zou hebben maar lees ook wel eens dat het kan verminderen bij 6 weken. Enige uitkomst is de echo afwachten van vrijdag.

4 maanden geleden

Was je streepje op je test vorige x donkerder? Als je test afloopt is vaak geen goed teken.. zou even bellen evt naar verloskundige. Hopelijk is het niks! Je ziet soms ook wel dat als je te veel hcg aanmaakt dat je test minder duidelijk word maar volgensmij is dit pas op latere tijd, maar geen ervaring mee..

4 maanden geleden

Oei lastig, test zou juist veel duidelijker moeten zijn.. (had ik wel precies rond die tijd) clearblue gaf toen 3+ aan en 2 knal strepen op de gewone test van de Action. Ik ben nu 6+3 🤰🏼

4 maanden geleden

Reactie op emms2821

Was je streepje op je test vorige x donkerder? Als je test afloopt is vaak ...
Ja hij was de vorige keer duidelijker. Hadden echt net de vk gebeld en voel met dan toch een beetje een ‘miepdoos’ als ik ze weer ga bellen… 🫣

4 maanden geleden

Misschien kan je nog een digitale test met weken indicator doen van Clearblue. Deze test zou nu wel 3+ moeten aangeven. Als dat niet zo is, dan kan dat een teken zijn dat er iets toch niet helemaal goed zit.

4 maanden geleden

Niet om value hoop te geven, maar het is wel mogelijk om nu al het hook effect te ervaren (check Google voor hoe ver je bent met hook effect). Verdun even je urine met water en doe dan nog eens een test.

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Niet om value hoop te geven, maar het is wel mogelijk om nu al het hook eff ...
Valse *

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Niet om value hoop te geven, maar het is wel mogelijk om nu al het hook eff ...
Oh had daar nog niet van gehoord. Lees dat het pas is vanaf een behaalde hoeveelheid hcg maar ga er niet vanuit dat ik al zoveel heb met 6+4.

4 maanden geleden

Reactie op Groenie

Oh had daar nog niet van gehoord. Lees dat het pas is vanaf een behaalde ho ...
Ik hoop voor je dat je morgen goed nieuws krijgt ❤️🤞🏻

4 maanden geleden

Ik las hier een artikel over: Vanaf week 5 neemt de betrouwbaarheid van de test af, omdat er een stofje vrij komt in de urine die het lastiger maakt om HcG op te sporen. Om deze reden heb ik na 5 weken niet meer durven testen. Hopelijk is dit bij jou het geval en heeft het niet te maken met de ontwikkeling van je vruchtje. https://babyopkomst.nl/news/zwangerschapstesten-niet-zo-betrouwbaar/#:~:text=Maar%20vanaf%20ongeveer%205%2D7,sprake%20is%20van%20een%20zwangerschap.

4 maanden geleden

Zojuist bij de verloskundige geweest. Helaas een miskraam.

4 maanden geleden

Reactie op Groenie

Zojuist bij de verloskundige geweest. Helaas een miskraam.
Oh nee 😢 sterkte!

4 maanden geleden

Reactie op Groenie

Zojuist bij de verloskundige geweest. Helaas een miskraam.
Sterkte!!

4 maanden geleden

Reactie op Groenie

Zojuist bij de verloskundige geweest. Helaas een miskraam.
Ach nee... wat vervelend zeg... heel veel sterkte ❤️

4 maanden geleden

Sterkte❤️

4 maanden geleden

Reactie op Groenie

Zojuist bij de verloskundige geweest. Helaas een miskraam.
Sterkte 😢

4 maanden geleden

Heel veel sterkte💐

4 maanden geleden

Sterkte ✨️