16 Reacties

13 dagen geleden

Hoort erbij :)

13 dagen geleden

Hoort erbij ☺️ Ik ben morgen 23 weken en heb precies hetzelfde

13 dagen geleden

Hoort er inderdaad bij. Vervelend, maar is dacht ik net om je vagina schoon te houden 😊

13 dagen geleden

Is normaal!

13 dagen geleden

Ik ben 20 weken en heb het ook . Schrok me kapot want ik dacht dat ik door rugklachten urine had laten lopenxmaar het was echt geen urine hahahahah dus nu maar een dikker inlegkruisje in ...

12 dagen geleden

Ik ook en vond het ook gek ik gebruik nu always Cotton maar ja die doe ik wel in een normale onderbroek, volgens mijn man is dit een oma onderbroek en hij vind het dus maar niks en wil het liefst dat ik weer een string aan doe maar dat werkt gewoon niet met een inlegkruisje

11 dagen geleden

Reactie op MenMF

Ik ook en vond het ook gek ik gebruik nu always Cotton maar ja die doe ik w ...
Ook niet met string inleg kruisjes? Ik vind deze wel fijn eerlijk gezegd

11 dagen geleden

Reactie op Bammie13

Ook niet met string inleg kruisjes? Ik vind deze wel fijn eerlijk gezegd
Maar die heb je niet van always van Cotton, de meeste zijn ook een heel stuk dunner voor in je string. Ik heb helaas het probleem dat als ik nies ik weleens een drupje urine kan verliezen als ik al naar de wc moest en net wilde gaan bijvoorbeeld. Dan is een iets dikkere wel fijner

11 dagen geleden

Reactie op MenMF

Maar die heb je niet van always van Cotton, de meeste zijn ook een heel stu ...
Ik knip een normale inlegkruisje naar de vorm van een string, werkt voor mij ideaal

11 dagen geleden

Reactie op MenMF

Ik ook en vond het ook gek ik gebruik nu always Cotton maar ja die doe ik w ...
Nou hij went er maar aan, toch? 🙈 Je loopt straks wel langer in heel erg niet sexy ondergoed met dik kraamverband en dat is helemaal oké! Je draagt jullie kind en dat ‘kost’ soms ook wat… Tegen een ‘omaonderboek’ aan moeten kijken is dan een kleine opoffering, zou ik denken 🙂

10 dagen geleden

Reactie op Fleuri25

Nou hij went er maar aan, toch? 🙈 Je loopt straks wel langer in heel erg n ...
Hahaha tja, hij weet ondertussen hoe het zit want heb een dochter van 1 jaar en dan is alles ook al wat zwakker enzo dus ja kan er even niks aan doen. Maar hij heeft het er idd mee te doen. ach we zijn beide toch te moe om sexy tijd te hebben dus ja boeit me dan ook niet. Hij lijkt ook nu minder moeite te doen omdat die moe is dus dan denk ik waarom zou ik, haha

10 dagen geleden

Reactie op MenMF

Hahaha tja, hij weet ondertussen hoe het zit want heb een dochter van 1 jaa ...
Je kunt altijd een avondje die sexy string uit de kast trekken, toch? 🔥😉 Ik loop ook in grote onderbroeken (over m’n buik heen), niemand die dat overdag ziet. Beetje comfort gun ik mezelf wel 🙂

9 dagen geleden

Reactie op MenMF

Maar die heb je niet van always van Cotton, de meeste zijn ook een heel stu ...
Ik heb ze van sanature. Maar als het niet genoeg opneemt heb je er niks aan idd

9 dagen geleden

Reactie op Fleuri25

Je kunt altijd een avondje die sexy string uit de kast trekken, toch? 🔥😉 ...
Hahaha dat kan zeker idd. Maar voor nu zijn we best moe beide en vinden we het wel even prima zo. De stap tot echt seks lijkt erg groot op de een of andere manier. Hij gaat savonds vaak gamen en ik tv kijken en haken, hierdoor hebben we weinig tijd samen en ik zeg wel eens kom samen even wat doen maar hij wil dan gamen en dan denk ik al snel oké laat maar haha. Ik denk omdat we beide gewoon moe zijn plus hij snurkt en slaapt nu bij me dochter in bed en dan is die afstand ook al wat groter maar we moeten er wel samen aan gaan werken om meer tijd samen door te brengen want soms voelt het alsof we twee huisgenoten zijn

8 dagen geleden

Je hebt van always inlegkruisjes die je ook kan omslaan net als een wing maandverband, ik gebruik dit in al mijn ondergoed, kan prima in normaal ondergoed maar ook in een string

8 dagen geleden

Reactie op MenMF

Maar die heb je niet van always van Cotton, de meeste zijn ook een heel stu ...
Ja die vind ik ook fijn en je hebt ze ook met een soort frisse geur erin! Werkt voor mij perfect