32 Reacties

21 dagen geleden

Wij gaan de zolder verbouwen en een stoelendans wat betreft de slaapkamers. Vreselijk.

21 dagen geleden

Wij zijn net verhuisd naar Noorwegen. De 2 kinderen zijn net aan het wennen op het kinderdagverblijf. Mijn vriend gaat per 1 oktober beginnen en ik hoop toch ook van oktober tot half januari te kunnen werken. Het kan zijn dat we nog gaan verhuizen naar een koophuis voor februari. Intens, maar gaat goed en ook erg leuk!

19 dagen geleden

Reactie op yamicaro

Wij gaan in december verhuizen en ik ben in februari uitgerekend. Gelukkig ...
Oh dat klinkt idd niet ideaal! Gelukkig is de arbeidsmarkt wel goed voor zoekenden.

19 dagen geleden

Reactie op nikkii1988

Spannend allemaal! Maar komt inderdaad vast allemaal goed, jij kunt dit 😊 ...
Ja, heel spannend! Ook omdat ik eigenlijk in februari moet afstuderen. En eigenlijk een huis nu heb wat te duur is. Wel knap ook dat je het ook alleen gaat doen!! Ik vind soms nu al tegen vallen omdat alles doordraait en moet doen terwijl ik soms zo kots en kots misselijk ben en intens moe. Wanneer ben jij uitgerekend?

19 dagen geleden

Yes. Als het goed is lever ik maandag mijn laatste verslag in. Daarnaast ben ik met spoed op zoek naar een nieuwe baan en mijn huurcontract verloopt in Mei (uitgerekend feb), dus ik begrijp je heel goed. We can do this 🫶🏼

19 dagen geleden

Ik ben een nieuwe baan begonnen en ik ben alleen maar aan het huilen van alle stress. We gaan verhuizen als de baby straks zo'n 4 maanden is. Gelukkig wonen mijn ouders dichtbij.

19 dagen geleden

Reactie op yamicaro

Wij gaan in december verhuizen en ik ben in februari uitgerekend. Gelukkig ...
Oh ik zit in het zelfde schuitje qua contract 🙃 wanneer moet jij horen of je verlening krijgt?

19 dagen geleden

Hier geen verhuizing, maar zullen wel middenin de verbouwingen zitten. Het is zwaar maar zal zeker wel lukken

18 dagen geleden

Toen ik in mijn tweede jaar van mijn master zat raakte ik zwanger. Ondanks de onderbreking door de zwangerschap en het verlof ben ik doorgegaan… Ik zal volgende maand mijn diploma behalen! Alsnog mijn master binnen 3 jaar gehaald.. (er stond 2,5-3 jaar voor). Dus super trots!🤓. En ja, mijn omgeving dacht: Hoe ga je dit allemaal doen? Ik werkte niet fulltime. Ik werkte parttime en deed daarnaast dus een master. Nu zwanger van de tweede….. middenin het proces van een nieuw huis vinden en kopen. Daarnaast….. wil ik ook een andere baan. Over alles tegelijkertijd aanpakken gesproken…..🙄😂😄. Tja, je wil wat…. Voor mij zijn deze stappen allen van belang. Voor mijn eigen ontwikkeling en voor dat ik wat ik mijn gezin wil bieden. Ik zeg maar zo: je kan vaak meer dan je denkt😄. Je eigen gevoel zal je vertellen wat mogelijk is.

18 dagen geleden

Ik ben afgelopen week begonnen met een nieuwe baan. Tijdens sollicitatiegesprek wist ik nog niet dat ik zwanger was, dus dat was een lekkere binnenkomer vorige week 😅 Merk wel dat ik het erg spannend vind, nog wel last van kwaaltjes en ik sta voor de klas op een middelbare school dus er rustig inkomen kan ook niet echt. Morgen de eerste lessen, merk wel dat ik druk voel om het meteen heel goed te doen! Wat dat betreft had ik denk ik liever nog bij m’n oude baan gezeten waar het allemaal wat makkelijker was geweest omdat je toch de school en collega’s kent.

18 dagen geleden

Herkenbaar. Ik ben half augustus gestart met een nieuwe baan in een nieuwe stad. (Tijdens het sollicitatieproces wist ik nog niet dat ik zwanger was). Daarnaast druk met een verbouwing en hopelijk eind september ons nieuwe huis is. Nu wonen we tijdelijk bij m'n schoonmoeder. Het is pittig, vooral alle nieuwe indrukken die erbij komen. Soms denk ik wel was het makkelijker geweest als ik m'n vorige baan nog had? Maar dit weet je nooit. Alles komt wel op z'n pootjes terecht. We hebben gelukkig veel hulp en verder neem ik rust waar kan.