6 Reacties

6 maanden geleden
Beviel hier prima. Maar wij gebruiken al jaren wasmiddel zonder/met weinig parfum, dus is misschien ook wat je gewend bent.
Mijn ervaring is dat je vooral moet zorgen dat je de was direct uit de machine haalt als deze klaar is. Anders kan er wel een gek geurtje aan komen. Maar vind zelf niet dat mijn kleding stinkt en ook nooit van anderen gehoord haha

6 maanden geleden
Ik gebruik ook al heel lang wasmiddel zonder allergenen. Als je de was buiten of in een goed geventileerde ruimte laat drogen dan zitten er geen nare geurtjes aan. Ik doe vaak zelf nog een beetje natuur azijn bij de was.

6 maanden geleden
Ik heb die van neutral. Was stinkt niet want het is proper 😄 er hangt alleen geen parfumgeur aan. Wat ik zelf wel doe is een geurende wasverzwachter, dan komt er een heel subtiel geurtje aan de was. Maar heb het ook al zonder gedaan en was prima. Straks voor dr baby doe ik het ook met neutral wasverzwachter (helaas enorm hard water en kleding gaat stuk zonder wasverzwachter). Je kan ook azijn gebruiken, deed ik vroeger thuis en ruik je gek genoeg niet aan je kleding.

6 maanden geleden
Ik ben fan van de ah puur wasmiddel 🙋🏼♀️ bij alle 2 mijn zoontjes ook gebruikt en ga hem ook weer halen voor onze dochter nu 🥰🩷 niet te duur en de was ruikt gewoon fris als die uit de wasmachine komt! Ik vind het een aanrader 😌