17 Reacties

4 maanden geleden

Ik ben nu 5 + 2 dagen en ben in 1,5 week tijd 4.7 kilo aangekomen. Terwijl ik altijd op normaal gewicht zat.

4 maanden geleden

Hi! Heb ik ook 😂 ik was 5,5 kilo afgevallen en nu 6 weken zwanger +1,8 kilo aangekomen. Maar is denk ik voornamelijk vocht… en ik las dat je spijsvertering er op achteruit gaat… dus volkomen normaal denk ik 😊

4 maanden geleden

Ik ben echt heel erg blij om dit te lezen... stelt me echt gerust! Ik was zo bang dat het heel gek zou zijn 🙈

4 maanden geleden

Ik heb emorm veel honger en probeer er niet aantoe te geven. Afgezien van wat snoepjes en een pizza heb ik gezond gegeten... 2kg erbij en ben ook 5+6 🤨 Hoop dat het zo niet doorzet 😬 denk wel dat het vocht is en mijn darmen want sinds gisteten zit mijn buik helemaal opgezet.

4 maanden geleden

Hoi hoi, Ik zou juist graag willen aankomen.. Sinds m'n laatste menstruatie en nu 2,7 kg afgevallen. Ben 6w + 2 dagen. Geen zorgen ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Sm-baby

Ik ben nu 5 + 2 dagen en ben in 1,5 week tijd 4.7 kilo aangekomen. Terwijl ...
Je kan in 1,5 week tijd niet zoveel kg aankomen in vetmassa. Daar zal ongetwijfeld vocht bij zitten.

4 maanden geleden

Je lijf maakt ook meer bloed aan. En je darmen gaan trager werken....

4 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Je kan in 1,5 week tijd niet zoveel kg aankomen in vetmassa. Daar zal onget ...
Ik zeg ook niet dat het vetmassa is.

4 maanden geleden

Ik ben 5+3, durf zelf niet op de weegschaal te gaan , denk dat ik zeker een kg ben aangekomen … door vocht en een opgeblazen dikke buik die ik ineens heb

4 maanden geleden

Nou.. ik ben 6w vandaag en al 3.6 kg zwaarder dan mijn normale gewicht dat ik vlak voor mijn menstruatie ben 🫠

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Nou.. ik ben 6w vandaag en al 3.6 kg zwaarder dan mijn normale gewicht dat ...
* maar ik ben ook mega opgeblazen en drink 2.5-3l vocht op een dag.

4 maanden geleden

7 weken zwanger en nog maar 500 gram aan gekomen haha

4 maanden geleden

Reactie op Cx97

7 weken zwanger en nog maar 500 gram aan gekomen haha
Ik ben daar stiekem wel jaloers op haha. Heb jij geen extra honger dan of dat wel?

4 maanden geleden

Jaa echt super vaak honger haha 🙈 als ik wat heb gegeten vaak een uur daarna weer helemaal een leeg gevoel

4 maanden geleden

Voordat ik wist dat ik zwanger was wilde ik een paar kilo kwijt. Toen ik erachter kwam dat ik weer zwanger ben een week geleden gelijk gestopt met overal op letten. Nu ga ik op de weegschaal staan en ben ik een kilo afgevallen.. ik ben enorm misselijk en krijg moeilijk eten en drinken weg, had alleen niet verwacht dat ik zo weinig binnen kreeg dat ik toch aan het afvallen ben😰

3 maanden geleden

Ik was ook net 2 kg kwijt en nu ongeveer 0,5 er bij. Maar pas al aardig wat broeken niet Enzo. Merk enorm dat ik opgeblazen ben en hou ook meer vocht vast. Dus door de andere hormonale samenstelling denk ik ook niet dat het zo zeer echte kgs zijn. Wel ben ik vaak een beetje misselijk dus ik eet minder en kleine beetjes wat echt heel anders is als er voor. Ik probeer me er niet op te focussen liefst wil ik niet veel aankomen maar ik vind het belangrijker dat mijn kindje de benodigdheden krijgt die nodig zijn en gezond groeit

3 maanden geleden

Ik was 25 kilo afgevallen de afgelopen 2 jaar maar merk dat ik best vocht vasthou en eet eigenlijk geen ongezonde snacks bewust niet dus als ik trek krijg eet ik fruit en drink heel veel water ook om mijn lichaam te spoelen