19 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb iedere dag bruin bloedverlies gehad, en het stopte ineens bij 7 weken en een paar dagen. De scans zien er goed uit.

2 maanden geleden

Ik heb ik mijn vorige zwangerschap ook iedere dag (+/- 3 weken lang) bruin bloedverlies gehad. Helaas zat toen de zwangerschap niet op de juiste plek. Het hoeft natuurlijk niet te zeggen dat dat bij jou ook het geval is. @LIZ2024 heeft bijvoorbeeld alweer een andere ervaring, waarbij wel alles goed was. Maar mijn ervaring is helaas geen goede. Heb je verder klachten?

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Ik heb ik mijn vorige zwangerschap ook iedere dag (+/- 3 weken lang) bruin ...
Ik heb gewoon zwangerschapskwaaltjes, en af en toe wat steken in m’n onderbuik. Verder niets!

2 maanden geleden

Reactie op Lislis123

Ik heb iedere dag bruin bloedverlies gehad, en het stopte ineens bij 7 weke ...
Dan hoop ik dat bij mij dit ook het geval is ☺️🙏🏼 Thanks voor je berichtje!

2 maanden geleden

Ik heb sinds twee weken ook bloedverlies, soms roze vermengd met Utrogestan of bruine afscheiding, en dit gaat gepaard met krampen of kleine steekjes. Het is niet zo veel dat een inlegkruisje vol raakt, maar het is wel licht zichtbaar bij het afvegen. Gebruiken jullie ook Utrogestan? Soms lijkt het alsof mijn baarmoedermond hierdoor geïrriteerd raakt. Ik ben overigens 5 weken en 3 dagen!

2 maanden geleden

De zwangerschappen van mijn vorige twee zoons begonnen met bloedverlies, tussen de 7 en 12 dagen, in week 4-6. Precies zoals je beschrijft. Was allemaal gewoon in orde. Deze zwangerschap had ik het niet en maakte me daarom juist zorgen ;)

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Ik heb ik mijn vorige zwangerschap ook iedere dag (+/- 3 weken lang) bruin ...
Jeetje wat verdrietig voor je! Had jij specifieke klachten bij je vorige zwangerschap? Ook pijn? Gefeliciteerd overigens met je nieuwe zwangerschap! ☺️

2 maanden geleden

Ik heb dit ook al een week en vandaag een mooi kloppend hartje gezien. Heb ook geen krampen of weefsel verlies.

2 maanden geleden

Reactie op Lislis123

Ik heb iedere dag bruin bloedverlies gehad, en het stopte ineens bij 7 weke ...
Waren het ook wel eens een soort vlokjes of sliertjes slijm? Fijn dat het allemaal goed gaat 👌🏼

2 maanden geleden

Reactie op mimumo

De zwangerschappen van mijn vorige twee zoons begonnen met bloedverlies, tu ...
Was het bloedverlies bruin of ook roze/rood? Heb nu al 8 dagen bloedverlies wat roze begon en soms word het iets roder. Verder geen krampen of stolsels

2 maanden geleden

Reactie op VD157

Jeetje wat verdrietig voor je! Had jij specifieke klachten bij je vorige zw ...
Dankjewel! Het was inderdaad verdrietig maar wonder boven wonder de eerst volgende eisprong toch weer zwanger. En dit keer wel op de goede plek! Ik had 0 klachten, op dus licht bruin bloedverlies en een moeilijke stoelgang na. Totaal geen pijnklachten, wat de gyneacoloog overigens verbaasde. Had daarom ook best wel goede hoop want had eigenlijk geen van de klachten die hoorde bij een bbz. Maar ieder verhaal is ook weer anders ik hoor ook verhalen van dames die 5 weken zwanger zijn en wel ontzettende pijnklachten hebben.

2 maanden geleden

Reactie op VD157

Jeetje wat verdrietig voor je! Had jij specifieke klachten bij je vorige zw ...
Ter aanvulling: jij ook gefeliciteerd met de zwangerschap! Volgens mij ook een ontzettende rollercoaster geweest 🌈❤️

2 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Dankjewel! Het was inderdaad verdrietig maar wonder boven wonder de eerst v ...
Wat fijn! Dat was een mooie pleister na de tegenslag. 😍 Het is inderdaad bizar dat je geen klachten had, je hoort vaak horrorverhalen over hevige pijn. Het is een onstuimige tijd voor je geweest! Ik weet eigenlijk niet of je bij het plaatsen van een 5-daagse nog steeds kans hebt op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, laten we hopen van niet. Bedankt voor je felicitatie, dat is heel lief! Het is inderdaad echt een rollercoaster geweest en nog.. 🥰

2 maanden geleden

Ik heb een zoontje van 4 maanden oud en bij hem heb ik tot 16 weken elke dag rood en bruin bloed verlies gehad. Uiteindelijk was ik gewoon 41 weken zwanger. Het soms zo erg dat het hele toilet water rood was 😅 met mijn zoontje is alles goed en daarna nooit geen last meer gehad.

2 maanden geleden

Ik heb nu ook al voor de 3e dag bruinige afscheiding. Tussendoor wel nog een goeie echo gehad, dus 🤞. Bij mijn vorige zwangerschap ook vaak gehad en is allemaal goed gekomen, dus hopelijk nu ook weer 🙏🏼

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Ik heb nu ook al voor de 3e dag bruinige afscheiding. Tussendoor wel nog ee ...
Fijn om te lezen dat je er goede ervaringen mee hebt zeg maar, ik heb ook veel last van mijn onderrug op moment. Het bruine bloedverlies komt en gaat!

2 maanden geleden

Reactie op Ina33

Ik heb nu ook al voor de 3e dag bruinige afscheiding. Tussendoor wel nog ee ...
Hoeveel weken ben jij?

2 maanden geleden

Reactie op Kim1403

Hoeveel weken ben jij?
Vandaag 7+2. Met 6+5 echo gehad.

2 maanden geleden

Ik heb sinds gisteren last van bruine afscheiding/bloed? Ik weet niet precies wat het is, of het nou bloed is of afscheiding. In ieder geval heb ik verder geen heftige buikpijn oid. Toch schrik je elke keer weer als je het in je ondergoed ziet of in de wc.. Het maakt me ontzettend onzeker. En hoop zo erg dat we 19 juli een goede echo te zien krijgen.. 🤞🏼🥴