8 Reacties

één maand geleden

Allereerst heel erg vervelend dat je je zo voelt. Je voelt je zo, omdat je partner op vakantie is, begrijp ik dat goed? Ik wil je namelijk gericht tips geven, maar als het puur is, omdat je partner nu op vakantie is, dan denk dat jezelf afleiden en je emoties doorvoelen het beste is wat je kan doen de komende twee weken. Twee weken is opzich natuurlijk niet lang. Het kan wel lang voelen natuurlijk -zeker als je je verdrietig en angstig voelt - maar die twee weken kom je echt wel door. Het lijkt alleen alsof er meer speelt gezien je woordkeuzes. Als dat zo is, lucht in dit topic je hart en schrijf van je af. Ik (en eventuele anderen) kunnen je dan een luisterend oor bieden en tips geven. Dikke digitale knuffel voor jou ❤️‍🩹

één maand geleden

Ach lieverd toch :( Bespreek het ook even met de verloskundige, wellicht kunnen die wat extra tijd voor je nemen. Ik weet dat onze praktijk een extra medewerker in dienst heeft om een gesprek aan te gaan en te kijken naar je mentale gezondheid. Wellicht heeft jouwe dit ook?

één maand geleden

Ach meid, wat vervelend dat je je nu zo voelt. In jouw situatie zou ik inderdaad even de verloskundige bellen, klinkt alsof je stress of even heel veel emoties ervaart. Als je meer nodig hebt, kan je misschien iemand uit je omgeving in vertrouwen nemen. Of is er iemand waar je een paar daagjes bij kan intrekken, zodat je je geborgen voelt? Misschien uit je familie of vriendenkring? Om je even te laten verwennen. Alleen zijn en/of voelen kan je zo van de wap brengen, dat herken ik zelf namelijk, weet dat het tijdelijk is hoe je je nu voelt en dat je je weer beter gaat voelen 😘

één maand geleden

Misschien afspreken voor een lunch met een vriendin/ buurvrouw of je moeder ? Mijn man was voor ons kleintje periodes alleen in het weekend thuis. Wij ging dan meestal elke dag en soms om de dag als hij heel moe was even video bellen zodat je hem ook ziet en hij kan vertellen hoe zijn dag was zodat je er een beetje bij bent. Je kunt Misschien opschrijven hoe je je voelt gewoon voor jezelf zodat het er uit is .Probeer elke dag een fijn momentje op te schrijven of er even aan te denken dat kan heel klein zijn. Ik hen lekker uitgeslapen of ik heb toch wat gegeten okal had ik geen zin ( super knap van mij).

één maand geleden

Allereerst heel erg vervelend dat je je zo voelt. Je voelt je zo, omdat je ...
Bedankt voor je reactie! Deze periode is de laatste periode dat het “mis” kan gaan, 10-12 weken.. na 4 eerdere miskramen valt deze zwangerschap me mentaal super zwaar. Ik voel me daar heel alleen in, durf niet blij te zijn of te genieten dus eigenlijk alleen maar angst, maar elke dag kwam ik door omdat hij er was, nu dat weggevallen is lijk ik gewoon in een paniek modus te zijn en alleen maar te kunnen huilen.. Dit afgelopen jaar met 4 miskramen is gewoon heel heftig geweest, we wonen in het buitenland dus mis daarin ook mijn vaste vrienden en familie, beetje een opstapeling van alles denk ik zo 😅

één maand geleden

Reactie op LisaVPH

Ach lieverd toch :( Bespreek het ook even met de verloskundige, wellicht ku ...
Dankjewel voor de tip! Ik heb maandag een afspraak dus ga daar zeker even naar informeren

één maand geleden

Reactie op Lislis123

Ach meid, wat vervelend dat je je nu zo voelt. In jouw situatie zou ik inde ...
Dankjewel voor het meedenken!! We wonen in het buitenland waardoor familie er helaas niet is, vrienden proberen me inderdaad te helpen wanneer ze niet aan het werk zijn en dan voel ik me ook wat beter maar blijven als nog de tranen komen.. Voelt alsof het een soort van eindeloze cirkel is met me zo voelen, volgende week moet ik weer werken en hoop dat dat wat helpt en het gaat zakken.. Hopelijk duren de 2 weken niet al te lang

één maand geleden

Reactie op Vlm

Misschien afspreken voor een lunch met een vriendin/ buurvrouw of je moeder ...
Wat goed inderdaad! Ik ga dat ook zeker eens proberen, hopelijk werken al jullie tips een beetje 🤞🏼💜