22 Reacties

4 maanden geleden

Je kan tellen vanaf je eerste dag laatste menstruatie, zoveel dagen/weken is het.

4 maanden geleden

Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?

4 maanden geleden

Hoe weet je dat je 23 mei vruchtbaar was? Heb je getemperatuurd? Ovulatietesten gebruikt? Zonder die twee is het echt giswerk, ook als je je laatste menstruatie pakt. Je kan soms namelijk veel later je eisprong hebben en daardoor minder ver zijn dan je denkt. Zei de vk nog op hoeveel weken ze je schat?

4 maanden geleden

Met de 23e zou je inderdaad rond de 6 weken zijn, maar met een late innesteling kan je zomaar toch wat minder ver zijn!

4 maanden geleden

Ik kreeg hetzelfde te horen. Ook een leeg vruchtzakje. Volgens haar zou het dan 4 weken zijn… maandag de vervolgecho. Ben ook benieuwd.

4 maanden geleden

Hier een foto

4 maanden geleden

Heb even foto’s toegevoegd. Moet dan toch 6 weken zijn?

4 maanden geleden

23 mei week vruchtbare periode En 12 mei ongesteld geworden. Maar echo zagen ze alleen een vruchtzakje

4 maanden geleden

Reactie op babydreams

Hoe weet je dat je 23 mei vruchtbaar was? Heb je getemperatuurd? Ovulatiete ...
Ze zag niks, ik moet volgende week weer terug komen

4 maanden geleden

Reactie op Joycani

Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie?
Ongeveer 12 mei

4 maanden geleden

Reactie op S.S.

Ik kreeg hetzelfde te horen. Ook een leeg vruchtzakje. Volgens haar zou het ...
Spannend hè!! Ik moet ook volgende week terug komen. Je zag dus ook helemaal niks

4 maanden geleden

Reactie op Babii

Ze zag niks, ik moet volgende week weer terug komen
Aangezien je echt niet weet wanneer je eisprong was zou ik de hoop nog niet opgeven. Dikke kans dat je eisprong later was en je veel minder ver bent. Ik hou m'n 🤞🏻🤞🏻❤️

4 maanden geleden

Weet jij hoeveel weken ik moet zijn nu? Er was alleen een vruchtzakje. Houdt de spanning erg spannend!! Moet dus volgende week weer terug komen

4 maanden geleden

Reactie op Babii

Weet jij hoeveel weken ik moet zijn nu? Er was alleen een vruchtzakje. Houd ...
Als je eisprong inderdaad later was en ze alleen een vruchtzakje zagen kun je ook tussen de 4-5weken zijn volgens mij. Tenminste, ik zie op google dat je bij 5wk soms alleen een vruchtzakje ziet en nog niet altijd een vruchtje. Echt heel spannend inderdaad zeg. Probeer lekker wat afleiding te zoeken dit weekend, hoe moeilijk ook

4 maanden geleden

Het hoeft eigenlijk nog niet heel veel te zeggen. Mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie was 1 mei. Vervolgens testte ik pas op 6 juni voor het eerst positief met een vroege test (echt een heel licht streepje). Nu verwacht ik dat ik vandaag ongeveer 6 weken ben. Mijn eisprong en innesteling waren gewoon laat dit keer. Ik ben ook twee keer super verkouden geweest in mijn cyclus, dus vandaar mijn late eisprong denk ik. Volgende week pas mijn eerste echo en ik vind het ook super spannend, ondanks dat het mijn tweede zwangerschap is. Ik heb ook express er voor gekozen om iets later mijn echo in te plannen, aangezien ik niet precies weet of mijn berekening klopt. Die onzekerheid de eerste paar weken is echt verschrikkelijk, maar hopelijk heb je volgende week een mooie echo! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op sarahjo

Het hoeft eigenlijk nog niet heel veel te zeggen. Mijn eerste dag van mijn ...
Spannend hè allemaal! Nou laat mij weten ik heb ook een echo volgende week weer

4 maanden geleden

Wanneer teste je voor het eerst positief? Heb je een foto van die test?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Wanneer teste je voor het eerst positief? Heb je een foto van die test?
Jaa maandag

4 maanden geleden

Reactie op Babii

Jaa maandag
Die was meteen donker. Jammer, hier kan je helaas niets uit afleiden. Heb je hiervoor ook getest?

4 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Die was meteen donker. Jammer, hier kan je helaas niets uit afleiden. Heb j ...
Nee, 1 keer getest. Maar wat bedoel je? Dat het kan lijden naar een miskraam