21 Reacties

2 maanden geleden

Bij mijn dochter had ik behalve wat ochtend misselijkheid nergens last van. Ik ervaar mijn zwangerschap nu heel anders en vermoed stiekem een jongen.

2 maanden geleden

Ik denk en weet dat dit bakerpraat is, maar je hebt 50% kans dat de bakerpraat klopt en het is leuk om erover na te denken.

2 maanden geleden

Ik denk en weet dat dit bakerpraat is, maar je hebt 50% kans dat de bakerpr ...
Tis dat, was eens benieuwd naar jullie mening of mss ervaringen haha 😂

2 maanden geleden

Haha ik heb het omgekeerd. Eerste zwangerschap alleen gespannen borsten verder niks en nu alles 😂heb eerst een zoontje gekregen. Denk nu een meisje🥰.

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Tis dat, was eens benieuwd naar jullie mening of mss ervaringen haha 😂
Ik vind het altijd leuk om erover na te denken. Ook over andere bakerpraat, zoals de Chinese geslachtskalender (https://www.24baby.nl/zwanger/zwangerschapspraat/chinese-geslachtskalender/#:~:text=De%20Chinese%20geslachtskalender%20is%20een%20manier%20om%20het%20geslacht%20van,een%20jongen%20of%20een%20meisje). De geslachtskalender klopte bij mijn vorige zwangerschap wel. Ik ben heel benieuwd of de kalender deze keer weer klopt.

2 maanden geleden

Mijn zus had 2 zwangerschappen zonder kwaaltjes en is nu mama van een zoon en een dochter.

2 maanden geleden

Ik vind het altijd leuk om erover na te denken. Ook over andere bakerpraat, ...
Vind het ook leuk! Heb er al enkele gedaan, tegenstrijdige resultaten natuurlijk 😅 volgens de chinese geslachtskalender moest mijn zus haar meisje een jongen zijn, voor haar zoontje klopte het wel! Ik zou volgens die kalender een meisje krijgen, maar volgens de ramzi theorie en online testen aan de hand van kaaltjes dan weer een jongentje.

2 maanden geleden

Ik vind het altijd leuk om erover na te denken. Ook over andere bakerpraat, ...
Die klopte bij mij vorige keer idd ook! Net eens gekeken en hier staat ook een meisje, nu word ik wel benieuwd hahaha! 😂

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Mijn zus had 2 zwangerschappen zonder kwaaltjes en is nu mama van een zoon ...
Moh het kan dus wel! Hoeft niet perse met symptomen te zijn 😅

2 maanden geleden

Ik had bij de eerste geen enkele klacht op natuurlijk een beetje bandenpijn en moeheid na. Dat was een jongetje. Nu voel ik me enorm misselijk. De verloskundige zei vanochtend dat zij heel vaak horen dat moeders Bij de tweede meer klachten hebben. Een familielid van mij had een hele makkelijke eerste zwangerschap en heeft de tweede als enorm zwaar ervaren maar kreeg toch ook twee meisjes.

2 maanden geleden

Reactie op Ikigai

Vind het ook leuk! Heb er al enkele gedaan, tegenstrijdige resultaten natuu ...
Hier ook wisselende resultaten, dus ik denk dat ik maar gewoon de NIPT-test uitslag moet afwachten.

2 maanden geleden

Reactie op Roxx

Ik had bij de eerste geen enkele klacht op natuurlijk een beetje bandenpijn ...
Okeee! Het kan dus wel 😅🙈

2 maanden geleden

Hier ook wisselende resultaten, dus ik denk dat ik maar gewoon de NIPT-test ...
Spannend he! Hoever zijn jullie? Hier nog redelijk lang wachten tot de nipt, heb vrijdag pas mijn eerste echo!

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Spannend he! Hoever zijn jullie? Hier nog redelijk lang wachten tot de nipt ...
Ik ben bijna 8 weken zwanger. Waar ik woon kan je de NIPT-test af laten nemen vanaf 9 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Spannend he! Hoever zijn jullie? Hier nog redelijk lang wachten tot de nipt ...
Hier nu 9 weken. Eerste echo gehad met 7 weken en de termijn echo heb ik met 10 weken en 2 dagen.

2 maanden geleden

Hier van beide geslacht kids maar kan niet zeggen dat ik bij de een heel misselijk was en bij de ander niet , kwa kwaaltjes kan je er dus echt niks van op aan , zijn bakerpraatjes🤣

2 maanden geleden

Ik ben bijna 8 weken zwanger. Waar ik woon kan je de NIPT-test af laten nem ...
Vanaf 9 weken? Wow Das vroeg toch? Mag ik benieuwd zijn van waar je komt? 🤗

2 maanden geleden

Reactie op Jannisss

Vanaf 9 weken? Wow Das vroeg toch? Mag ik benieuwd zijn van waar je komt? � ...
Ik woon in Duitsland.

2 maanden geleden

Ik woon in Duitsland.
Wow amai! Hier in België is het vanaf 12 weken 🤗

2 maanden geleden

Ik ben bijna 8 weken zwanger. Waar ik woon kan je de NIPT-test af laten nem ...
Wat vroeg. Zit er dan wel al genoeg dna van het kindje in je bloed? De placenta werkt dan toch nog niet? Zal wel als het kan 😅 maar vind het gek dat het al kan.