13 Reacties

4 maanden geleden

Ik voel me precies zoals jij! Ik heb morgen mijn echo ivm meerdere miskramen. Hoe dichterbij het komt, hoe angstiger ik word. Het enige wat je kunt doen in mijn ervaring is afleiding zoeken en zorgen dat je dagen vol zitten en snel voorbij gaan. Sterkte met het wachten de laatste dagen en onthoud dat het vaker goed dan fout gaat! ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Es2124

Ik voel me precies zoals jij! Ik heb morgen mijn echo ivm meerdere miskrame ...
Het is alleen al heel fijn om te lezen dat ik niet alleen ben. Bedankt voor het delen! Gelukkig is het wachten voor jou bijna voorbij! Succes morgen, hopelijk een mooie echo! 🍀 Hou je me/ons op de hoogte?!

4 maanden geleden

Helaas ook heel herkenbaar. Morgen de eerste echo nadat de vorige zwangerschap helaas een miskraam werd (MA met 8-9 weken waar we achterkwamen bij een pretecho 😢). Net zoals jij omschrijft heb ik ook wisselende klachten en dat maakt me onzeker of het allemaal wel goed gaat. Ik probeer ook afleiding te zoeken, maar vond dat heel erg moeilijk. Gelukkig hoef je niet lang meer te wachten!! En ik weet dat de app inderdaad zegt dat het hartje rond een bepaalde tijd begint te kloppen, maar als je zoekt op het forum hier zijn er heel veel vrouwen die toch pas wat later een kloppend hartje hebben gezien en waar écht ook alles helemaal goed gaat/is gegaan. Dus mocht je nog geen kloppend hartje zien, raak niet meteen in paniek (en ik weet het, dat is lastig, want ik ben zelf ook echt een paniekvogel 😅).

4 maanden geleden

Sterkte ten eerste voor de spanning dat blijft lastig. Ik heb meerdere miskramen gehad en zou ook vroege echo s mogen, echter heb ik er juist niet voor gekozen om dat het bij vaak erna alsnog misging. Ik heb het voor deze zwangerschap het bij de achte week gepland en hoop dat het goed ontwikkeld. Afleiding helpt, we zijn nu oo een korte vakantie.

4 maanden geleden

Ik snap je helemaal en heb precies hetzelfde: ben echt zooo bang voor die eerste echo's... vorig jaar bij de 2e echo (10 weken) slecht nieuws gehad, toen bleek het hartje naar schatting 2 weken daarvoor al gestopt te zijn terwijl ik nog alle zwangerschapssymptomen had (ma)... sloeg in als een bom, zag het totaal niet aankomen. Het lijkt wel alsof ik met de dag angstiger word, maak mezelf soms helemaal gek... zelfs vannacht een nachtmerrie gehad erover 😱 ik heb ook wisselende symptomen, merk dat ik nog weinig mn zwangerschap kan genieten, hopelijk komt dat nog... ik heb volgende week woensdag mn eerste vitaliteitsecho. Ik kan alleen maar zeggen: hopelijk is het voor jou snel maandag en krijg je dan gewoon mooi en goed nieuws! 🍀 en idd, wat eerder gezegd is moeten we ons maar aan vast houden: het gaat vaker goed dan fout ❤️

4 maanden geleden

Reactie op dutch-baby

Het is alleen al heel fijn om te lezen dat ik niet alleen ben. Bedankt voor ...
Ik laat het hier weten. Voor de andere dames, ook nog even sterkte met afwachten! 🙏

4 maanden geleden

Bedankt dames, voor het delen van ervaringen en positieve woorden! Heel erg fijn. Laten we elkaar hier op de hoogte houden! Ik duim voor ons allemaal 🍀🍀

4 maanden geleden

Bij mij een goede echo met 6+6! Wat een opluchting 🥹

4 maanden geleden

Ik snap je volledig. De vorige keer was bij de eerste echo met 7 weken een vruchtje met kloppend hartje te zien, maar qua groei leek het eerder te passen bij een termijn van 6 weken. Uiteindelijk is dit uitgelopen op een miskraam bij 9 weken. Nu weer zwanger en hoewel ik uit keek naar die eerste echo, werd ik juist veel meer onzeker tegen de tijd dat de echo eraan zat te komen 😢 Ik keek er helemaal niet meer naar uit en werd er juist heel bang van. Maar vanmorgen de eerste echo gehad en alles was goed. Kloppend hartje en de perfecte grootte voor mijn termijn. 🥰 En ook al zei ze dat alles goed was, heb ik dat toch nog even 4x extra gevraagd. Hopelijk heb je een goede eerste echo en kan je de onzekerheid een beetje loslaten in de tussentijd én daarna.

4 maanden geleden

Reactie op Es2124

Bij mij een goede echo met 6+6! Wat een opluchting 🥹
Wauw! Goed nieuws. Gefeliciteerd! 🥰🥰🥰🥰

4 maanden geleden

Hier ook een goede echo met 6+6 en de termijn klopte ook precies, zo opgelucht!! 🥹

4 maanden geleden

Reactie op DC22

Ik snap je volledig. De vorige keer was bij de eerste echo met 7 weken een ...
Wat goed nieuws! Heel fijn. Stom wat een angst het allemaal met zich mee brengt he. Hopelijk kun jij nu ook lekker genieten! 🥰 Hoeveel weken ben je?

4 maanden geleden

Wij hebben zojuist onze eerste echo gehad! Er viel een last van onze schouders toen ze zei dat het in de baarmoeder zat. We zagen een dooierzakje met daarnaast een heel klein vruchtje (2mm). Dat past bij een zwangerschap van 5-6 weken, en dat ben ik! We hebben ook heel voorzichtig al iets van een hartslag gezien en gehoord 🥺❤️. Om meer te kunnen zien moeten we volgende week dinsdagavond terug komen!