Lieve dames,
Heb even positieve woorden nodig, denk ik (weet ik wel zeker). A.s. maandag heb ik mijn eerste echo, volgens mij berekening ben ik dan 5+6. Voordat ik vragen krijg: ik krijg zo'n vroege echo omdat ik recent een bbz heb meegemaakt. Ik moet dus na het ziekenhuis, na de gyneacoloog
Gek genoeg ben ik totaal niet bang voor weer een bbz maar merk ik dat ik vooral bang voor een leeg vruchtzakje of een hartje dat niet klopt. Ik begrijp dat deze tijd het hartje nog niet hoeft te kloppen, maar vaak lees ik dat het toch wel zo is. De app zwangerschap+ geeft ook aan dat rond dag 36 het hartje begint te kloppen en dat is voor mij precies vandaag. Dus ja, mijn hoofd denkt dan: dan zal het toch wel moeten maandag....
Hoe dichter we bij de echo komen, hoe angstiger ik wordt. Daarbij wisselen mijn klachten heel erg, wat natuurlijk ook past bij de periode, maar toch beangstigend dat ook.
Zoals je leest begrijpt me hoofd het heel goed maar is mijn gevoel compleet anders.
Gelukkig heb ik drukke dagen voor de boeg.
Hebben jullie nog wat mooie positieve woorden/gedachtes? Ervaringen mag ook. Heb even positieve energie nodig ❤️❤️❤️