7 Reacties

4 maanden geleden

Heehee, snap helemaal dat je je angstig voelt! Ik weet niet hoe het met de test zit. Heb je wel alle 2 in de ochtend gedaan? Ik heb ook 1 miskraam gehad, daarna wel zwanger geworden weer en hij is nu bijna 1 en met zijn zwangerschap had ik ook soms wat bruine afscheiding en dit is dus helemaal goed gekomen. Het is heel lastig om te zeggen en kun je helaas niks anders doen dan afwachten al is dit killing!!

4 maanden geleden

Reactie op KIM19983

Heehee, snap helemaal dat je je angstig voelt! Ik weet niet hoe het met de ...
Dank voor je berichtje. Donderdagavond gaf cb test 2-3 weken aan. Vanavond dus 1-2 weken.. Omdat ik al 2 miskramen heb gehad die ook zo zijn begonnen vrees ik dat het niet goed is.. Maar ik kan niets anders doen dan afwachten inderdaad

4 maanden geleden

Reactie op Rianne03-22

Dank voor je berichtje. Donderdagavond gaf cb test 2-3 weken aan. Vanavond ...
Hmmm jaaa lastig ik weet niet of die testen al weer meer beïnvloeden worden als je bijv meer gedronken hebt vandaag dan gister. Hoop dat het gewoon goed komt ❤️

4 maanden geleden

Bruin bloed klknkt nog noet meteen erg. Maar dat je test afloopt lijkt me niet goed 😔 bij 5 weken verwacht je zelf met afgelengde urine een hoog hcg gehalte te hebben. Hoe gaat het nu na de nacht?

4 maanden geleden

Net een spoed echo gehad.. maar ze kunnen er nog niet veel van zeggen helaas.. Nog geen bloedverlies gehad verder, maar de testen zijn wel echt veel lichter

4 maanden geleden

Kan het zijn dat je meer hebt gedronken waardoor de lijntjes afnemen kwa kleur? Je bericht is van drie dagen geleden, de ontwikkeling van al dan niet bloedverlies zou wel meer duidelijkheid gegeven moeten hebben verwacht ik. Hoe gaat het nu met je? Ikzelf ben ooo bekend met herhaalde miskramen, wens je heel veel sterkte. De onzekerheid is killing.

4 maanden geleden

Sterkte Rianne 🤍 hopelijk toch snel goed bericht over je kindje!