21 Reacties

4 maanden geleden

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zelf wel.. elke ochtend kijk ik even hierop en dat zijn de % dat het mis/goed gaat.. zoals je ziet, is het bij 7 weken en 4 dagen nog maar 6.4 %❤️

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zelf wel.. elke ochtend kijk ...
Lief dankje. Ik had vorig jaar een miskraam met 9 weken. 😢

4 maanden geleden

Reactie op imke199230

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik zelf wel.. elke ochtend kijk ...
Waar heb je deze vandaan? Ben heel benieuwd naar de andere cijfers (ben zelf nu 5+5) @Boeteroet, heel invoelbaar dat het nu zo spannend is en goed dat je emdr ervoor gaat krijgen. Angst is niet altijd reëel natuurlijk maar probeer echt te bedenken dat de kans nu zoveel groter is dat het goed blijft gaan 💕 en wees extra lief tegen jezelf!

4 maanden geleden

Aaah wat rot , de kans op een 2e miskraam is niet groter als je er al 1 hebt gehad en de kans dat het goed gaat is veel groter dan dat het mis gaat.

4 maanden geleden

Reactie op Boeteroet

Lief dankje. Ik had vorig jaar een miskraam met 9 weken. 😢
Aaahw.. heftig!! 😪

4 maanden geleden

Reactie op Kinderwens1989

Waar heb je deze vandaan? Ben heel benieuwd naar de andere cijfers (ben zel ...
https://datayze.com/miscarriage-chart

4 maanden geleden

Heel begrijpelijk dat je het nu extra spannend vindt. Gelukkig komt woensdag nu al dichterbij. Zelf heb ik een super geweldig dochtertje op de wereld gezet, nadat mijn eerste zwangerschap ook een miskraam was met 8 weken. Ik vond de 2e zwangerschap toen ook echt heel erg spannend. Maar kreeg steeds meer vertrouwen erin toen ik merkte dat er allemaal zwangerschapssymptomen waren en de eerste echo’s goed waren. Mijn tip zou zijn om het echt de tijd te geven, want met de tijd (en bevestiging) gaat je vertrouwen ook echt groeien in een goede afloop. Veel succes woensdag 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Zomerbaby22/Winterbaby25

Heel begrijpelijk dat je het nu extra spannend vindt. Gelukkig komt woensda ...
Bedankt voor je berichtje 😊Ik heb ook een zoontje van 4. Ik ben juist bang dat mijn symptomen mij voor de gek houden, ik ben bang voor een missed abortion, 😭

4 maanden geleden

Dat gevoel herken ik zo met mijn vorige zwangerschap had ik toen ik ook meerdere negatieve vitaliteits echo’s dat gevoel gaat niet weg… en niets en niemand kan je het gevoel geven of tips geven over hoe het makkelijker kan gaan tot je eigen kindje kunt voelen kun je wat rusten

4 maanden geleden

Ik herken het helemaal! Ben ook onwijs bang. Vanmorgen wat roze bloed gehad, schrok me rot. Probeer constant tegen mezelf te zeggen: mocht het zo zijn kan ik er niks meer aan veranderen. Maar pffff, dat neemt het gevoel niet weg. Probeer de aankomende dagen een beetje vol te plannen, zo gaat de tijd het snelst. En dan hopelijk een mooie eerste echo woensdag! ❤️

4 maanden geleden

Bedankt voor jullie lieve reacties ❤️‍🩹

4 maanden geleden

Reactie op Boeteroet

Bedankt voor jullie lieve reacties ❤️‍🩹
Heel veel succes morgen!❤️❤️

4 maanden geleden

Hi lieve ts, je gevoel is zo ontzettend herkenbaar. Dat moment, de hartzeer, vergeet je nooit meer. Heb in 2021 een ma gehad bij 7w en mijn zwangerschap erna was ik het eerste trimester zo vreselijk angstig. Maar iedere echo groeide het vertrouwen weer een beetje. Nu loopt hier een heerlijk meisje rond van 14maanden. Goed dat je hier emdr voor krijgt trouwens. Heb ik ook gehad en heeft me oprecht geholpen. Ik hoop op een mooie en gezonde zwangerschap voor jou. Ik zie dat je al een kleintje hebt, dus 1 ding: jouw lichaam kán dit 100%. Vertrouw daar op. Laat je ons weten hoe het is gegaan? Ik duim voor je 🍀

4 maanden geleden

Reactie op Ina33

Hi lieve ts, je gevoel is zo ontzettend herkenbaar. Dat moment, de hartzeer ...
Dankje. Ik zal het laten weten. Om half 8 heb ik de afspraak. Ik ben momenteel echt zo labiel als wat.

4 maanden geleden

Kloppend hartje. Mijn eigen berekening was vandaag 8 weken maar ik ben voor nu teruggezet op 7+4.

4 maanden geleden

Reactie op Boeteroet

Kloppend hartje. Mijn eigen berekening was vandaag 8 weken maar ik ben voo ...
Geweldig , gefeliciteerd ! Nu je een kloppend hartje hebt gezien zijn je kansen op een miskraam nog veel kleiner geworden. Hopelijk kan je gaan genieten van je zwangerschap !

4 maanden geleden

Reactie op Boeteroet

Kloppend hartje. Mijn eigen berekening was vandaag 8 weken maar ik ben voo ...
Wat fijn! Geeft dit je ietsjes meer vertrouwen? ❤️

4 maanden geleden

Reactie op Ruby3.1

Geweldig , gefeliciteerd ! Nu je een kloppend hartje hebt gezien zijn je ka ...
Dat klopt inderdaad. Helaas was mijn miskraam ook na een kloppend hartje, dus het is erg spannend alsnog.

4 maanden geleden

Reactie op Ina33

Wat fijn! Geeft dit je ietsjes meer vertrouwen? ❤️
Ja ben wel iets meer gerustgesteld maar wel erg op mijn hoede dat het alsnog elk moment verkeerd kan gaan.

4 maanden geleden

Dit is erg herkenbaar voor mij in 2022 ook een MA gehad, we hadden het hartje gezien met 8.2 en hartje was gestopt met 8.5, we kwamen er bij de termijn echo 11/12 weken achter. In 2023 bevallen van mijn zoontje, de hele zwangerschap heb ik in angst geleefd, mijn vk praktijk had hartjesspreekuur, hier heb ik gebruik van gemaakt, en ging elke week, tot week 20, dat gaf dan een opluchting, maar zodra ik weg was begonnen de zorgen weer. Ik zei constant tegen mezelf constant vertrouw op je lichaam en je baby ze kunnen dit, heb ook heel vaak aan de ctg gelegen omdat ik hem niet voelde, dan was meneer weer gedraaid waardoor ik hem niet voelde 😂. Ik was erg blij toen ik hem in mijn handen had, hij is inmiddels 7,5 maand, nu heb ik weer wat meer vertrouwen in deze zwangerschap, hopelijk blijft dit zo. Het was een hele andere zwangerschap dan mijn 1e 2.