44 Reacties

7 maanden geleden

Wij gebruiken de app, en zijn er erg blij mee. Ons zoontje doet zijn dutjes sindsdien moeiteloos in zijn eigen bedje. Wat wij hebben gedaan is het 1 maand proberen voor 10 euro. Het helpt mij enorm om zijn wakkertijd goed in de gaten te houden. Het in bed leggen duurt nu nog maar paar minuutjes door de goede timing.

7 maanden geleden

Als je alleen de dutjes trackt kan je hem ook gratis gebruiken, gewoon wegklikken 😉

7 maanden geleden

Ik ben heel tevreden over de app! Tot 8 weken was het echt drama met de dutjes/wakkertijden en sliep hij in de nacht ook niet goed. Sinds wij de app gebruiken valt hij veel sneller in slaap overdag en doet nu 3-4 dutjes van 50 minuten. Ook slaapt hij nu ‘s nachts 7 uur door. We merken dat hij veel minder oververmoeid is en dat we slaapsignalen beter gebruiken. Vind het zelf ook ideaal om de voeding en luiers erin te zetten. Dus wat mij betreft echt een aanrader!

7 maanden geleden

Hier gebruik ik de app Huckleberry, als ik het zo lees eenzelfde principe. Die kan je voor een heel jaar aanschaffen en dan is het goedkoper dan ik hieronder lees. Sinds de app, slaapt ze veel sneller. Deze voorspelt ook a.d.v. wat je bijhoudt, wanneer het weer tijd is om een dutje te doen en het klopt vrijwel altijd. Ze valt nu meestal overdag met een paar minuten in slaap.

7 maanden geleden

Wat doet die app dan? Past hij ook de wakker tijd aan als het dutje erg kort was?

7 maanden geleden

Het is 45 euro voor een jaar. Wij vinden het een top app. Gebruiken het voor inzicht hoe lang wakker, wanneer laatste fles, wanneer laatste poep luier. Hij kijkt naar je data om schatting te maken van wanneer een dutje is. Wij focussen op wakkertijd en signalen van ons kind. Vaak komt dat overeen met de geplande naps door napper. Geeft je ook dag op dag / week op week / maand op maand inzicht in slaapjes, totale slaap tijd, totale wakkertijd etcetc. We hebben beide de app, is top

7 maanden geleden

Reactie op Pruimenboom

Wat doet die app dan? Past hij ook de wakker tijd aan als het dutje erg kor ...
Ja

7 maanden geleden

Ik vind het ook ideaal vanwege de wakkertijden niet (te veel) te overschrijden, een beetje inzicht in hoe de dag gaat;hoevaak/ hoelang gedronken, hoelang geslapen t.o.v. andere dagen en de meldingen van ‘hij moet zo naar bed’ vind ik fijn!

7 maanden geleden

Ik heb de premium variant en hij werkt top!! Bijna altijd klopt de voorspelling over dutjes☺️

7 maanden geleden

Kun je ook de nachtvoedingen/wakker zijn toevoegen? Ik heb hem gedownload. Moet er nog even mee oefenen. Alle andere dingen als voedingen en luiers doen we al in de baby tracker app

7 maanden geleden

Ik ben vandaag ook gestart met de app. Ik begrijp het nog niet helemaal. Hij zou nu zo wakker moeten worden van zijn eerste dutje volgens de app en dan staat er dat hij rond 11.16u weer zou moeten slapen. Maar hij krijgt elke 4 uur zijn voeding en dat zou rond 11.00u weer zijn. Vaak slaapt hij ook wel langer dan een uur. Past de app de tijden dan weer aan ofzo? Ik gebruik idd ook babytracker voor de rest.

Reactie op DB85

Ik ben vandaag ook gestart met de app. Ik begrijp het nog niet helemaal. Hi ...
Ja, als je een dutje eerder afsluit of later dan past de app het vanzelf aan. Wij gebruiken het meer als richtlijn en kijken alsnog naar ons kind. Soms zegt Napper dat ze 2u wakker mag blijven, maar wij weten dat dat te lang is

7 maanden geleden

Ik snap niet hoe ik kan aanpassen dat hij wakker geweest is tijdens slaaptijd en ook weer verder is gaan slapen. Iemand een idee?

Reactie op Pruimenboom

Ik snap niet hoe ik kan aanpassen dat hij wakker geweest is tijdens slaapti ...
Er zit een pauzeknop in de app. Of tijdens de nacht klik je op nightwakings

7 maanden geleden

Reactie op GetalenteerdeAnemoon819214

Er zit een pauzeknop in de app. Of tijdens de nacht klik je op nightwakings ...
Die pauzeknop deed raar bij mij. Je bedoelt onderin waar de tijd loopt naast het vlaggetje met eindtijd?

7 maanden geleden

Hopen dat de knop bij dit dutje niet nodig is😬

Reactie op Pruimenboom

Die pauzeknop deed raar bij mij. Je bedoelt onderin waar de tijd loopt naas ...
Ja klopt inderdaad! Daarmee pauzeer je het dutje. En daarna kan je ‘m weer aanzetten. Dan zie je later de pauzes terug als je het dutje open klikt. In de nacht ziet de nightwaking er anders uit. Dat is iets oranjes als het goed is

7 maanden geleden

Thnx ik ga proberen! Ik was nu 30 min voor slaaptijd gaan wandelen(er stond doe iets rustigs). Na een tijdje het dekje tegen de zon erop gedaan. En echt op de tijd dat de app zei “slapen” viel hij in slaap😱. Leek wel magie.

7 maanden geleden

Klopt het dat je 5 dagen gewoon moet registeren hoe de dag ongeveer gaat en de app je dan ‘reminders’ gaat sturen? :)

7 maanden geleden

Door dit topic ook de app gedownload. De app stelt dan voor om bijv. je kindje om 7.08 te laten slapen en schat dan dat je kindje om 8.09 wakker word. Waar is dit dan op gebaseerd? Is het beter om je kindje maar een uur te laten slapen ofzo? Het is namelijk zo dat die van mij lekker 2/2,5 uur door tukt🤣