6 Reacties

één maand geleden

Hoii, Volgendsmij heeft het te maken met vitamine A, via fruit en groente zal je daar niet snel een overdosis van krijgen. Gaat meer om leverproducten denk ik. Zolang je geen liters per dag drinkt lijkt het me dat er niks aan de hand is. Ik vind appelsap ook zoooo lekker😂 Liefs van mij ❤️

één maand geleden

Ik wist niet dat appelsap eventueel een risico kan vormen .. Tijdens mijn 1e zwangerschap dronk ik wel een liter per dag , het was echt mijn craving ;) Gezonde zwangerschap gehad en een gezonde dochter gekregen.

één maand geleden

Mijn instelling is; zo lang het in de zwangerhap app staat dat het mag, vertrouw ik het wel. Schijnt dat die al best wel 'strikt' zijn. Dus als het volgens daar mag, zal het wel kloppen denk ik zo:)

één maand geleden

Denk dat dit komt vanwege het vele suiker wat erin staan daar zal ik vooral rekening mee houden voor de rest kan je appelsap prima drinken lijkt mij!

één maand geleden

Ik kreeg juist veel appelsap aangeboden in het ziekenhuis. Zitten inderdaad veel suikers in, dus mogelijk dat je daar wat rekening mee moet houden qua hoeveelheid.

één maand geleden

Ik vind het ook lekker, maar ook vooral perensap !!! Ik koop biologische perensap bij de jumbo. Ik doe een half glas vol en vul het verder aan met water!! 😃heerlijk!!! Momenteel verdraag ik puur water niet goed op m’n maag… vandaar dat dit m’n alternatief is😌.