15 Reacties

één maand geleden

Ik heb er twee gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend 🥰 Ze zijn prachtig! Zou wel goed kijken vanaf wanneer je hem wilt gebruiken, volgens mij kan je de draagdoek gelijk vanaf het begin gebruiken en de draagzak beter pas vanaf dat ze een paar maanden zijn. Maar ik heb er dus nog geen ervaring mee (eerste kindje). Welke zou jij willen? Ik lees even mee

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb er twee gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend 🥰 Ze zijn pra ...
Haha leuk! Ook mijn eerste kindje. Ik twijfel dus over de artipoppe en baby bjorn. Allebei in het kleur beige

één maand geleden

Ik zou je niet aanraden nu een draagzak te kopen, je hebt nog geen idee wat straks lekker zit. En daarnaast moet je goed opletten, heel veel draagzakken beweren vanaf de geboorte te kunnen, maar dat is niet zo. Een draagdoek kan dat wel. Dragen is heel fijn, maar moet veilig zijn. Artipoppe is heel duur, en voor veel mensen niet het meest passend. Als straks je kindje er is zou je een draagconsult kunnen doen, dan leer je meteen veilig Dragen En weet je daarna welke zak fijn is voor jullie.

één maand geleden

Ohja en de baby bjorn is geen veilige draagzak, niet ergonomisch en het rugpand komt veel te ver over het gezicht heen waardoor je kans hebt op rebreathing.

één maand geleden

Bij Momcozy heb je draagzakken special voor new borns en deze zijn ook te gebruiken als ze wat groter zijn. Heel fijn! Die van Artipoppe vinden wij persoonlijk erg duur

één maand geleden

Wij hebben de artipoppe gepast bij de eerste, ik vind ze mooi maar het zat voor zowel mij als mijn kindje niet lekker. Ook kunnen ze niet vanaf de geboorte. Wij hebben thuis nu 3 draagzakken en 2 draagdoeken. De ergobaby 360 is voor mij, die zit bij mij super De ergobaby embrace hadden wij voor toen de baby nog een newborn was, die is daar speciaal voor gemaakt, superzacht en perfect voor de eerste maanden De tula free to grow voor mijn man, daar draagt hij het fijnst mee (de artipoppe zat bij hem ook niet goed, hij draagt niet graag met gekruiste banden). De draagdoeken hebben wij eentje van een wat dikkere stof en eentje van bamboe stof, ideaal ook voor de eerste weken/maanden en altijd op maat. Makkelijk mee te nemen dus daarvan heb ik er altijd eentje bij me.

25 dagen geleden

Voor mijn dochter van nu bijna 7 maanden toen de artipoppe aangeschaft. Ik zweer erbij! Geen ervaring met andere draagzakken maar de artipoppe wordt nog dagelijks gebruikt. Ik vind hem heerlijk zitten, kleine zit er goed en comfortabel in en valt makkelijk in slaap. Heb voor de eerste paar weken een elastische draagdoek van 2 tientjes gekocht omdat ze daar veel fijner en meer geborgen in zit dan in de artipoppe. Deze adviseer ik als je baby iets groter is en wat meer houvast heeft. (Maandje of 1,5-2) Hier zeker een Yes ☺️

25 dagen geleden

Artipoppe is echt zooooo'n zonde van het geld! Voor mijn gevoel lopen alleen de influencers en moeders met te veel geld mee (of doen alsof ze te veel geld hebben). Laat je niet verleiden door de looks, maar kies er ééntje die bij jou en je kindje past. Misschien kan je verschillende uitproberen via vrienden of familie of bij een draagconsulent. Mocht de artipoppe dan toch echt de beste keus zijn, dan heb je er in ieder geval goed over nagedacht.

25 dagen geleden

Die van re-covers zjjn exact hetzelfde en de prijs is echt 1/4 van artipoppe

25 dagen geleden

Ik heb de draagzak van Artipoppe veel gebruikt met ons eerste kindje! Echt een super fijn ging, en m’n man heeft m ook veel gebruikt! Bij ons tweede kindje zeker weer van plan te gaan dragen in de draagzak. Of ie echt het geld waar is durf ik niet te zeggen.. Heb geen ervaringen met andere merken maar ben met deze zeer tevreden! Destijds als cadeau van m’n man gekregen.

25 dagen geleden

Hier ook artipoppe gebruiker, ben er zeer tevreden mee maar eerlijk is eerlijk, je betaald een hoop geld voor 'n 'status' artikel. Ik denk dat je ergonomisch gezien misschien voor minder geld minstens net zo'n goeie draagzak hebt, of misschien wel beter. Anyhow, ik werd ook erg gelukkig van gewoon een prachtige draagzak en zal 'm nu ook weer met veel plezier gebruiken voor de 2e.

17 dagen geleden

Bedankt voor alle reacties. Ik merk dat de meningen verschillen. Ik ga zowiezo naar een draagconsulent. In mijn omgeving ken ik dus ook mensen die artipoppe gebruiken en super tevreden zijn. Het is indd duur maar je koopt het 1 keer en je kan het dragen bij alle kids en vervolgens verkopen. Ik ga er naar kijken. Dankjewel iedereen.

17 dagen geleden

Heeft artipoppe tegenwoordig alleen nog maar draagzakken? Geen draagdoeken? Een draagdoek is bij pasgeborenen zoveel fijner! Maar idd doe een draagconsult!

16 dagen geleden

Ik heb destijds gepast bij een consult en alle draagzakken die op ons lijstje stonden bleken niet bij ons te passen en dus niet lekker te zitten. Gelukkig kwamen we daar voor aanschaf achter. Uiteindelijk is het een Neko Halfbuckle geworden die we zelfs nog in peutervariant gekocht hebben omdat we er zo enthousiast over zijn.

14 dagen geleden

Ik zag op de website een draagzak van 4000 euro en besloot het hele merk niet meer serieus te nemen. Best case scenario is het een tikfout, maar dan nog.