15 Reacties

één maand geleden

Ik heb er twee gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend 🥰 Ze zijn prachtig! Zou wel goed kijken vanaf wanneer je hem wilt gebruiken, volgens mij kan je de draagdoek gelijk vanaf het begin gebruiken en de draagzak beter pas vanaf dat ze een paar maanden zijn. Maar ik heb er dus nog geen ervaring mee (eerste kindje). Welke zou jij willen? Ik lees even mee

één maand geleden

Reactie op bobbie3000

Ik heb er twee gekregen voor mijn verjaardag van mijn vriend 🥰 Ze zijn pra ...
Haha leuk! Ook mijn eerste kindje. Ik twijfel dus over de artipoppe en baby bjorn. Allebei in het kleur beige

één maand geleden

Ik zou je niet aanraden nu een draagzak te kopen, je hebt nog geen idee wat straks lekker zit. En daarnaast moet je goed opletten, heel veel draagzakken beweren vanaf de geboorte te kunnen, maar dat is niet zo. Een draagdoek kan dat wel. Dragen is heel fijn, maar moet veilig zijn. Artipoppe is heel duur, en voor veel mensen niet het meest passend. Als straks je kindje er is zou je een draagconsult kunnen doen, dan leer je meteen veilig Dragen En weet je daarna welke zak fijn is voor jullie.

één maand geleden

Ohja en de baby bjorn is geen veilige draagzak, niet ergonomisch en het rugpand komt veel te ver over het gezicht heen waardoor je kans hebt op rebreathing.

één maand geleden

Bij Momcozy heb je draagzakken special voor new borns en deze zijn ook te gebruiken als ze wat groter zijn. Heel fijn! Die van Artipoppe vinden wij persoonlijk erg duur

één maand geleden