5 Reacties

één maand geleden

Asaflow gaat als bloedverdunner het vormen van bloedklonters tegen. Verder is het aangewezen voor de behandeling of het voorkomen van bepaalde aandoeningen van het hart en de bloedvaten. Geneesmiddel op basis van acetylsalicylzuur (aspirine) in de vorm van tabletten, om dagelijks in te nemen als bloedverdunner. Ik heb kans op een hoge bloeddruk en moet het over een week bij 12 weken ook gaan slikken. (Hoge bloeddruk kan leiden tot vroeg geboorte) het slikken van aspirine in zo'n lage dosering heeft geen neagatief effect.

één maand geleden

Reactie op Robinvers

Asaflow gaat als bloedverdunner het vormen van bloedklonters tegen. Verder ...
Dankjewel voor de uitleg. Ik heb gisteren ook als advies gekregen om met acetylsalicylzuur te beginnen. Dit ivm diabetes en hoge bloeddruk vorige zwangerschap. Ik had de pillen hier al liggen maar durfde er niet aan te beginnen.

één maand geleden

Hier ook weer asaflow vanaf week 12, vorige zwangerschap ook moeten gebruiken wegens een hoge bloeddruk. Ben dan ingeleid ook op 39+3 omdat de bloeddruk de laatste week niet meer oke was en lichte eiwitten gevonden in mijn urine.

één maand geleden

Ik moest dit gebruiken na de punctie van de ivf behandeling. Maar zodra ik wist dat ik zwanger was moest ik ermee stoppen. Ze vertelde mij wel wanneer m’n bloeddruk te hoog zou gaan zijn dat ik dit weer terug moest gaan slikken. Bijzonder want de eerste 3 puncties moest ik dit niet gebruiken en bij de laatste wel, is het meteen gelukt! Het is toch ergens goed voor 🥰

één maand geleden

Ik moest dit nemen vanaf mijn eisprong na mijn iui. Morgen 9 weken en neem het nog steeds. Denk dat ik rond 12 weken mag stoppen, zou het eens moeten vragen. Ze geven dit vaak bij fertiliteit dus denk dat het zeker geen kwaad kan.